arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۰۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۴ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۰

ساعت آغاز کار ادارات و مدارس از مهرماه اعلام شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دبیر شورای عالی ترافیک گفت: سال گذشته طرحی برای تغییر ساعات کار ادارات و مدارس ارائه و اجرایی شد که این طرح به دلیل کاهش بار ترافیکی 15 درصدی در مقایسه با سنوات گذشته امسال نیز اجرایی می شود.

مجتبی شفیعی ، در خصوص تغییر ساعات کاری ادارت و مدارس در مهرماه امسال، اظهار کرد: طرح خاصی در این زمینه در شورای عالی ترافیک مطرح نیست و قرار است بر اساس طرح پاییز سال 89 عمل کنیم. بر این اساس از ابتدای مهرماه ساعات کار ادارات دولتی از ابتدای مهر ماه 8:30 ، مدارس 7:30، مراکز صنعتی 7، بانکها 8، بازار 9:30، دانشگاهها 8 و مراکز نظامی 6:30 تا 7 صبح خواهد بود.

دبیر شورای عالی ترافیک با بیان این اینکه طرح تغییر ساعات کار ادارت و مدارس که در مهرماه سال گذشته اجرایی شد، در کاهش بار ترافیکی موثر بود، اظهار کرد: همیشه با آغاز مدارس و مراکز آموزشی به حجم ترافیک معابر و بزرگراهی شهر تهران افزوده می شود و شاهد افزایش بار ترافیکی 20 درصدی هستیم.

وی ادامه داد: سال گذشته با طرح تغییر ساعات کار ادارات و مدارس شاهد کاهش بار ترافیکی 15 درصدی در مقایسه با سنوات قبل بودیم از این رو امسال نیز ساعات کار بر اساس طرح سال گذشته خواهد بود.

شفیعی تاکید کرد: قطعا بار ترافیکی در مهرماه در مقایسه با فصل تابستان بیشتر خواهد شد اما از انجا که در طرح سال گذشته تمام ملاحضات اجتماعی و اقتصادی لحاظ شده بود فکر نکنم طرح مناسبتری وجود داشت باشد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
0
0
ملاحضات نه ملاحظات
نظرات بینندگان