arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۰۰۴
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۴ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۰

ریاست جمهوری: حضور صالحی به جای احمدی‌نژاد در نیویورک کذب است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری با رد برخی شایعات مبنی بر حضور صالحی وزیر خارجه به جای رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل، گفت: آقای احمدینژاد شخصاً به نیویورک خواهند رفت.

 محمد حسن صالحی‌مرام معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور با اشاره به سفر محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان به نیویورک جهت شرکت در مجمع عمومی سالانه سازمان ملل متحد گفت که برخلاف شایعه‌سازی‌هایی که صورت می‌گیرد این سفر در زمان مقرر انجام می‌شود.
 
وی با بیان اینکه امروز سازمان‌های صهیونیستی با فراخوان مخالفین بدنام نظام اقدام به نصب پلاکاردهای بزرگ و استفاده از حرف‌های سخیف و بسیار زشت به تخریب علیه رئیس جمهور وکشورمان می‌پردازند، اظهار داشت: دشمنان همواره با هنجارشکنی در صدد هستند این سفر انجام نشود اما انشاءالله رئیس جمهور از این فرصت طلایی برای رساندن صدای رسای ملت ایران به گوش جهانیان استفاده خواهد کرد.
 
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی رئیس جمهور در پاسخ به این سؤال که آیا خبر برخی سایت‌ها مبنی بر حضور صالحی وزیر خارجه به جای رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل صحت دارد یا خیر؟ با رد این اخبار گفت: رئیس‌جمهور شخصاً در این مجمع حضور خواهد یافت.
 
صالحی‌مرام در پاسخ به این سؤال که آیا تصمیمی بر عدم انجام سفر رئیس جمهور به نیویورک بوده است، تصریح کرد که چنین تصمیمی نبوده و طرح مباحثی مبنی بر احتمال لغو سفر رئیس جمهور به نیویورک شایعه و ساخته و پرداخته اذهان بیمار مخالفین نظام است.


نظرات بینندگان