arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۵ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۰

سامره: به جاي برد روي آبگوشت خوردن مان مانور دادند

علي سامره هم مثل فرهاد مجيدي، در 34 سالگي حسابي ياد دوران اوجش افتاده و مي‌درخشد. او مي‌خواهد ثابت كند مثل قالي كرمان مي‌ماند و هر چه از عمرش مي‌گذرد با ارزش‌تر مي‌شود و چيزي از قابليت‌هايش كم نمي‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روزنامه گل نوشت: علي سامره هم مثل فرهاد مجيدي، در 34 سالگي حسابي ياد دوران اوجش افتاده و مي‌درخشد. او مي‌خواهد ثابت كند مثل قالي كرمان مي‌ماند و هر چه از عمرش مي‌گذرد با ارزش‌تر مي‌شود و چيزي از قابليت‌هايش كم نمي‌شود.
اين مهاجم در ديدار با شاهين بوشهر يك گل سه امتيازي براي تيمش به ثمر رساند و باعث شد تا اولين پيروزي مس سرچشمه در فصل جاري رقم بخورد، گلي كه سومين گل سامره در ليگ يازدهم هم به حساب مي‌آمد.
از بازي با شاهين بوشهر برايمان بگو.
با توجه به وضعيت‌مان در جدول مسابقات، بازيكنانمان براي اين بازي استرس بالايي داشتند و همين استرس باعث شد تا به سختي نبض بازي را در اختيار بگيريم اما به هر حال هر طور كه بود توانستيم سوار بر بازي شويم و حريف‌مان را تحت فشار قرار بدهيم و در نهايت هم به پيروزي برسيم.
خودت هم كه زننده گل سه امتيازي اين بازي بودي؟
بله. خوشحالم كه توانستم در اين بازي براي تيمم يك گل سه امتيازي به ثمر برسانم و از طرفي سومين گل خودم در فصل جاري را در كارنامه‌ام ثبت كنم.
تغيير و تحولاتي كه قبل از اين بازي در كادر فني‌تان رخ داد را تا چه حد در اين پيروزي كه اولين پيروزي‌تان هم هست، تاثيرگذار مي‌داني؟
در اين پيروزي نمي‌توان كادر فني جديد را تاثيرگذار دانست چرا كه با توجه به زمان كمي كه آقاي شرفي براي اين بازي داشتند نتوانستند آنطور كه بايد و شايد، تيم را به لحاظ فني دچار تغيير و تحول كنند. مي‌توان گفت كه ايشان به لحاظ روحي تيم را دچار شوك كردند و انگيزه و اعتماد به نفس از دست رفته بازيكنان را به آنها بازگرداندند و از بازي آينده مي‌توان نتايج تيم را به پاي كادر فني جديد نوشت.
فكر مي‌كني تيم‌تان بتواند با كادر فني جديد تا حدودي اوج بگيرد و از انتهاي جدول جدا شود؟
مشكل مس سرچشمه بيشتر از اينكه فني باشد، به مسايل روحي و رواني بازيكنان مربوط مي‌شود. مطمئن هستم اگر بازيكنانمان بتوانند به خودباوري برسند مي‌توانند با كادر فني جديد روزهاي خوبي را تجربه كنند. اطمينان دارم كه آقاي شرفي مي‌توانند روحيه خودباوري را به تيم تزريق كنند.
البته شايد اگر آبگوشت خوردن‌هايت ادامه‌دار باشد بتوانيد در آينده‌اي نزديك از بحران خارج شويد!
بايد همين جا يك گله‌اي از دوستان خوب مطبوعاتي‌ام بكنم. نمي‌دانم چرا اين دوستان پس از بازي با شاهين بيشتر از اينكه روي برد ما كه اولين بردمان در فصل جاري بود مانور بدهند، به قضيه آبگوشت خوردنمان كه يك هفته قبل از اين بازي بود پرداختند. البته تقصير آنها نيست، مقصر همان آدم بيكاري است كه چنين بحثي را به راه انداخت و به اصطلاح عاميانه‌تر، به آبگوشت خوردنمان گير داد. اميدوارم در آينده مباحث مهم‌تر و جدي‌تري وجود داشته باشد تا همان آدم بيكار راجع به آن صحبت كند تا اينكه بخواهد در خصوص آبگوشت خوردن بازيكنان و كادر فني يك تيم اظهار نظر كند.
همانطور كه گفتي در بازي با شاهين سومين گل خود در فصل جاري را به ثمر رساندي. مثل اينكه گلزني‌هاي فرهاد مجيدي تو را هم تحت تاثير قرار داده است؟!
مقايسه من و فرهاد اصلا منصفانه و منطقي نيست. من در تيمي سه گل به ثمر رسانده‌ام كه شايد در هر بازي فقط صاحب دو موقعيت مسلم گلزني شود ولي در تيم پرمهره‌اي مثل استقلال ممكن است در هر بازي 10 موقعيت براي فرهاد مجيدي فراهم شود.
اينكه فرهاد اين فصل توانسته بسيار خوش بدرخشد كاملا طبيعي است و اگر اين اتفاق رخ نمي‌داد بايد به مجيدي شك مي‌كرديم. با اين همه مهره كه در استقلال است بايد هم فرهاد در اين سن و سال اينقدر خوب گل بزند.
اين هفته هم كه داربي سرخابي‌ها برگزار خواهد شد، پيش‌بيني‌ات از اين بازي چيست؟
بايد به مهاجمان استقلال بگويم كه به راحتي مي‌شود دروازه پرسپوليس را باز كرد. من كه به راحتي اين كار را انجام دادم و شك ندارم مهاجمان استقلال هم به سادگي مي‌توانند به اين تيم گل بزنند. دوست دارم استقلال برنده اين بازي شود ولي پيش‌بيني‌ام اين است كه مساوي مي‌شود.
قطعا حسرت مي‌خوري كه در اين داربي نيستي. اينطور نيست؟
بله. قطعا اگر در بازي بودم دروازه پرسپوليس را باز مي‌كردم چون از گل زدن به اين تيم لذت مي‌برم.
چه كسي را شانس اول گلزني استقلال در اين ديدار مي‌داني؟
خب مسلم است، فرهاد مجيدي را.
نظرات بینندگان