arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۰۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۶ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۰

"تشکیل گروه 1+7 اصلاح طلبان با محوريت سيد حسن خميني كذب است"

وی همچنین گفت که احزاب و گروه‌های اصلاح طلب تاکنون در مورد انتخابات پیش روی مجلس تصمیمی نگرفته‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایلنا: حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری، خبر منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر تشکیل گروه 1+7 با عضویت افرادی از شخصیت‌های اصلاح طلب از جمله ایشان و با محوریت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید حسن خمینی برای فعالیت‌های انتخاباتی را تکذیب کرد و گفت: این خبر همانند اخبار مشابهی از این دست کذب محض و ساخته و پرداخته برخی کانون‌های مشکوک سیاسی است؛ که با اهدافی خاص جعل و منتشر می‌شود.

وی همچنین گفت که احزاب و گروه‌های اصلاح طلب تاکنون در مورد انتخابات پیش روی مجلس تصمیمی نگرفته‌اند.

مجید انصاری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، به سوالات مطرح شده در مورد فعالیت مجمع روحانیون مبارز، گروه‌ها و شخصیت‌های اصلاح طلب و برخی اخباری که طی روزهای اخیر در این مورد منتشر شده است پاسخ داده است، كه متن این گفت و گو در پی می‌آید.



مدتی است که از جلسات مجمع روحانیون مبارز خبری منتشر نمی‌شود، آیا جلسات مجمع تشکیل نمی‌شود؟

جلسات شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز به طور مرتب هر هفته یک بار تشکیل و مسایل مهم داخلی و بین‌المللی به ویژه موضوعات مربوط به حوزه دین و روحانیت و جهان اسلام و نیز مشکلات معیشتی و غیر معیشتی مردم مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و چنانچه تصمیم خاصی که آگاهی عموم از آن لازم باشد گرفته شود در قالب بیانیه و یا خبر رسمی منتشر می‌شود؛ و آخرین جلسه مجمع عصر یکشنبه مورخ 20/6 بود.


آیا مجمع و دیگر گروه های اصلاح طلب به تصمیم و جمع بندی قطعی نسبت به انتخابات مجلس شورای اسلامی رسیده‌اند؟

خیر هنوز در این زمینه تصمیم قطعی گرفته نشده است؛ البته دیدگاه‌ها و نظرات برخی از بزرگان و شخصیت‌های برجسته اصلاح طلب بیان شده است، اما جمع بندی و تصمیم نهایی در آینده و در زمان مقتضی اتخاذ و اعلام خواهد شد.

طی یکی دو روز گذشته خبری مبنی بر تشکیل گروه 1+7 با عضویت افرادی از شخصیت‌های اصلاح طلب از جمله جنابعالی و با محوریت حجت الاسلام وال مسلمین حاج سید حسن خمینی برای فعالیت‌های انتخاباتی توسط برخی رسانه‌ها منتشر شده، آیا این خبر درست است و آیا عضویت شما در این گروه و با محوریت حاج حسن آقا صحت دارد؟

این خبر همانند اخبار مشابهی از این دست کذب محض و ساخته و پرداخته برخی کانون‌های مشکوک سیاسی است؛ که با اهدافی خاص جعل و منتشر می‌شود. متأسفانه مدتی است در اقدامی غیر اخلاقی برخی از سایت‌های خبری و رسانه های وابسته به یک جریان افراطی به صورت زنجیره ای و شبکه ای اقدام به جعل خبر و حتی مصاحبه های ساختگی و کاملا کذب و نیز انتشار انواع دروغ‌ها و قسمت‌ها و هتاکی‌ها نسبت به اصلاح طلبان و جریان‌ها و شخصیت‌های مورد احترام جامعه و مردم می‌کنند.

در رابطه با خبر فوق و محوریت حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید حسن خمینی باید تاکید کنم که گرچه وفاداری جریان‌ها و شخصیت‌های اصیل اصلاح طلب به آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (س) و ارتباط مستحکم با بیت رفیع آن حضرت به ویژه با حجت الاسلام والمسلمین حاج سید حسن خمینی امری طبیعی و افتخار آمیز است، اما جایگاه فراجناحی و منزلت والای معنوی، علمی و سیاسی یادگار و بزرگوار و فرزانه آن حضرت جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج سید حسن خمینی و بیت رفیعشان به گونه ای است که، جریان‌ها و شخصیت‌های اصیل انقلابی و میهنی اعم از اطلاح طلب و اصولگرا و مستقل که به تحقق اهداف اولیه انقلاب اسلامی و پیشرفت و توسعه همه جانبه ایران عزیز و تا مین حقوق اساسی مردم بزرگوار می‌اندیشند، همواره ارتباطی صمیمانه و متقابل با این کانون امید و نور داشته و انشاء الله خواهند داشت؛ مردم فهمیم و نکته سنج به خوبی اهداف حقیر و مشکوک پشت صحنه این گونه دروغ پردازی ها را می‌شناسند و طبعا حرمت شکنان جز رسوایی در پیشگاه خلق و خالق چیزی نصیبشان نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
0
3
اصول گرایان اخلاق و انصاف را باید از آقای انصاری یاد بگیرند. واقعا لذت بخش است که وی جایگاه جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج سید حسن خمینی را فراتر از جناح ها می دانند.
نظرات بینندگان