arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۰۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۸ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۰

"چینی‌ها از هر حربه‌ای برای زمین زدن ایران استفاده می‌کنند"

رییس فدراسیون بسکتبال تاکید کرد که چینی‌ها از هر حربه‌ای برای رسیدن به المپیک ۲۰۱۲ لندن و زمین زدن بسکتبال ایران استفاده خواهند کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایلنا: رییس فدراسیون بسکتبال تاکید کرد که چینی‌ها از هر حربه‌ای برای رسیدن به المپیک ۲۰۱۲ لندن و زمین زدن بسکتبال ایران استفاده خواهند کرد.



محمد مشحون در گفت‌وگو با ایلنا، در رابطه با شرایط کنونی تیم ملی بسکتبال کشورمان در آستانه مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا اظهارداشت: خوشبختانه ملی پوشان ایران روز جمعه گذشته با ترکیب کامل راهی شهر ووهان چین شده‌اند و خود را از هر لحاظ آماده رسیدن به عنوان قهرمانی این رقابت‌های حساس می‌کنند.



وی ادامه داد: این رقابت‌ها از روز پنجشنبه هفته جاری به میزبانی شهر ووهان آغاز می‌شود و آرزوی همه ما کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها توسط ملی پوشان شایسته کشورمان بوده که امیدواریم ضمن رسیدن به این مهم سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن را نیز کسب کنیم.



رییس فدراسیون بسکتبال با تاکید بر اینکه ملی پوشان و کادرفنی تیم ملی برای کنار زدن چین و رسیدن به عنوان قهرمانی هم قسم شده‌اند، افزود: ما به لحاظ فنی از هر جهتی آماده جدال برای رسیدن به حقمان هستیم. خوشبختانه تیم ملی با ترکیب کامل البته به غیر از سامان ویسی راهی این مسابقات شده‌اند و از روحیه بسیار خوبی هم برای درخشش بهره می‌برند.



وی تصریح کرد: ما در دور مقدماتی با تیم‌های تایوان، قطر و ازبکستان همگروه هستیم و هیچ مشکلی برای عبور از سد آنها نداریم. اما اصلیترین مشکل ما رویارویی با تیم قدرتمند چین است که به راحتی از کنار سهمیه المپیک و قهرمانی در این رقابت‌ها نخواهد گذشت.



مشحون در پاسخ به این سوال که در شرایط کنونی چه تدابیری برای مقابله با کارشکنی‌های چینی‌ها خواهید داشت، گفت: جای تاسف است که در پاسخ به این سوال باید بگویم ما هیچ کاری نمی‌توانیم بکنیم. همانطور که می‌دانید چین یکی از ابرقدرت‌های بسکتبال دنیاست و برای رسیدن به سهیمه المپیک و جام قهرمانی این رقابت‌ها از ماه‌ها قبل برنامه ریزی خود را بااخذ عنوان میزبانی آغاز کرده بود و ما کاری نمی‌توانیم بکنیم.



با این حال ما باید دست روی دست بگذاریم و جام قهرمانی را به چینی‌ها هدیه کنیم؟، مشحون در پاسخ به این سوال اظهار کرد: قطعا این‌گونه نخواهد بود. تنها راه مبارزه قوی در داخل میدان با چینی هاست. ما اگر بتوانیم در داخل زمین با قدرت ظاهر شویم که برنده خواهیم بود وگرنه همانطور که گفتم چینی‌ها از هر حربه‌ای برای زمین زدن ما استفاده خواهند کرد.



ریییس فدراسیون بسکتبال در پایان گفت: در صورتی که خدایی ناکرده نتوانیم عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کنیم برای رسیدن به سهمیه المپیک باید در یکی از کشورهای اروپایی با تیم‌های دوم و سوم همه قاره‌ها به رقابت بپردازیم که البته سهمیه گرفتن از آن مسابقات سخت‌تر به نظر می‌رسد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
0
0
جناب انتخاب گردنت بشکنه این چه تیتر زدنیه
نظرات بینندگان