arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۰۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۸ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۰

حمله وفاداران قذافي به گروه واحد مرکزي خبر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کامران نجف‌زاده گزارشگر تلویزیون به همراه گروهش با سفر به لیبی و رفتن به عمق خطر گزارش‌های جذابی را برای مخاطبانش در سر تا سر دنیا تهیه می‌کند.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، شب گذشته (20 شهریور ماه) اخبار تلویزیون تصاویری نشان داد که کامران نجف‌زاده و تیم اعزامی واحد مرکزی به لیبی در کمین تک تیراندازان قذافی گرفتار شده بودند.

در این تصاویر یکی از فرماندهان اصلی انقلابیون در نبرد بنی ولید، با سرعت و حالت نیم خیز صحنه را ترک می‌کرد. همچنین تصاویر یک گروه خبری دیگر هم دیده می‌شد که همراه انقلابیون در پشت خاکریزها سنگر گرفته بودند.

خبرگزاری فرانسه اعلام کرد در این درگیری‌ها دست کم 13 نفر از مخالفان قذافی جان باختند.

کامران نجف‌زاده خبرنگار اعزامی واحد مرکزی خبر به لیبی از آغاز درگیری‌ها با حضور در خط مقدم، درگیری‌ میان انقلابیون و طرفداران قذافی را به تصویر کشیده است و با جسارت و شجاعت پوشش مناسبی به تحولات لیبی داده است.

نجف‌زاده پیش از این هم گزارش‌های جنجالی بسیاری را تهیه کرده است و پس از بازگشت از فرانسه به ساخت مستندهای اجتماعی روی آورده بود.

او که در بحبوحه انقلاب لیبی به این کشور سفر کرده تا به حال گزارش‌های مختلفی از کاخ قذافی تا آزادی زندانیان لیبی و ... تهیه کرده است که در بخش‌های مختلف خبری به روی آنتن رفته است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
0
0
نه بابا .فردا نجف زاده میشه وزیر.حالا دونفر تق و توق کردن در لیبی زود فیلم گرفته .بابا بدتر از اینو در انقلاب 57 دیدیم در زمان جنگ 1000000 برابر بدترش رو دیدم.عجب کاری کرده نجف زاده
نظرات بینندگان