arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۰۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۴ - ۱۱ آذر ۱۳۹۶

وزیر اطلاعات: ۱۲۰ تیم تروریستی منهدم شد/ دشمن هنوز اسلحه خود را کنار نگذاشته

وزیر اطلاعات گفت که به لطف خدا و هدایت های مقام معظم رهبری و ایستادگی دستگاه های مختلف نظام اسلامی، خلافت خود خوانده داعش و مسائل بزرگ، پشت سرگذاشته شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر اطلاعات گفت که به لطف خدا و هدایت های مقام معظم رهبری و ایستادگی دستگاه های مختلف نظام اسلامی، خلافت خود خوانده داعش و مسائل بزرگ، پشت سرگذاشته شد.

به گزارش انتخاب، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی روز شنبه در نشست شورای اداری البرز که در استانداری برگزار شد، افزود: برغم شکست داعش، دشمنان همچنان اسلحه خود را کنار نگذاشته اند و درصدد تلاش برای ضربه زدن به نظام اسلامی هستند و دراین مسیر نباید دچار غفلت شد.

وزیر اطلاعات، علوی،تروریست

اهم اظهارات علوی به شرح زیر است:

* حضرت رسول اکرم (ص) عقل کل عالم خلقت و بن بست شکن هستند و همیشه پیروز میدان های نبرد و اداره جهان اسلام بودند. پیامبراعظم (ص) کمتراز ربع قرن در سرزمین برهوت و درمیان قبائل متفرق امت وسط را تشکیل داد و در کمترین زمان ابرقدرت های جهان را مقهور ساختند. اکنون فرصتی است که از لحاظ فکری، نرم افزاری و سخت افزاری درجهت دبین مبین اسلام و آموزه های پیامبر(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) گام برداریم.

*تنازع و مشاجره باعث زمین گیر شدن امت ها می شود و مسئولان و مردم باید همگرایانه در زمینه پیشبرد امور فعالیت کنند.

* نگاه به مسئولیت و امکانات مادی، امتحانی الهی است و باید به این مسائل به عنوان ابزار خدمت رسانی نگریسته شود و خدمت به مردم نعمتی از سوی خداوند متعال است و شکر این نعمت باید با خدمت رسانی بیشتر همراه باشد. حکومت باید برای همه، عدالت و خدمت رسانی بی منت داشته باشد و با خوش اخلاقی رضایت ارباب رجوع را به دست آورد.

*امروز نیز خاستگاه نظام جمهوری اسلامی ایران مردم هستند و همه مسئولان به برکت رشادت ها و حضور در صحنه این مردم خدمتگزار آنان هستیم. با کسانی که بد برخورد می کنند نیز باید خوب رفتار کرد تا روابط حسنه شود.

* مسایل تهران بدون پیوست امنیتی با این استان امکانپذیرنیست. دشمنان درصدد به چالش کشیدن امنیت کشور هستند و نیروهای امنیتی و شورای تامین باید با هوشیاری کامل نقاط کور را شناسایی کند تا جلوی اقدامات دشمنان را بگیریم. درشرایطی که متزلزل ترین شرایط امنیتی را در منطقه شاهد بودیم، در کشور اسلامی ایران به کرار شاهد ضربه خوردن تیم های تروریستی بودیم و بیش از 120 تیم تروریستی منهدم شد. این دستاوردها با تلاش دستگا ه های اجرایی مختلف و همدلی میان آنها به دست آمده و سربازان گمنام امام زمان عج الله نقش بی بدیل خود را ایفاء کرده اند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان