arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۱۲۴
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۵ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۰

ذوالنور: برای مجلس از قم کاندیدا می‌شوم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حجت الاسلام ذوالنور با اشاره به ضرورت وحدت اصولگرایان در انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: با توجه به فاصله کنونی ما با انتخابات، تفرقه سم مهلک است، لذا تمام تلاش و توان باید بر این متمرکز شود که جبهه اصولگرایی جبهه واحد باشد.

به گزارش انتخاب، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت و گو با رسا، وحدت اصولگرایان در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی را ضروری دانست و در مورد برخی انتقادها از ساز و کار ارائه شده در این زمینه اظهار داشت: اصل اینکه ممکن است برخی از بزرگواران به تشکل های وحدت اصولگرایان ایراد داشته باشند و یا برخی چهره ها را مصداق شاخصه های اصولگرایی ندانند، پذیرفته است. از سوی دیگر برخی ها احساس تکلیف برای حضور در صحنه می کنند مانند جبهه پایداری و به برخی تشکل ها و مصادیق اشکال داشته باشند که این دغدغه هم به جاست.

وی افزود: ولی به هر حال باید مصالح کلی نیز در نظر گرفته شود و با توجه به فاصله کنونی ما با انتخابات و با توجه به اینکه استراتژی جبهه فتنه و جبهه انحراف بر تفرقه اصولگرایی است، اگر کار ما باعث این تفرقه شود، سم مهلک است. لذا تمام تلاش و توان باید بر این متمرکز شود که جبهه اصولگرایی جبهه واحد باشد و وحدت نیز به این است که فعالان در تشکل مرکزی اصولگرایی به دغدغه ها توجه کنند و کسانی که این دغدغه ها را دارند نیز نسبت به مصالح بالاتر توجه داشته باشند که این مصالح آسیب نبیند.

این فعال سیاسی اضافه کرد: ما در درون جبهه خودی با سیاست واحد، وحدت رویه و شاخص های ارزشی واحد اگر گروه های متعددی داشته باشیم که فعال باشند، مطلوب است و موجب جذب مخاطبان بیشتر خواهد شد.

وی در ارتباط با فعالیت جریانات فتنه و انحراف برای حضور در انتخابات مجلس اظهار داشت: پیش بینی من این است که جریان فتنه و جریان انحراف در مجلس آینده به هم خواهند پیوست و حتی اگر این اتفاق به صورت کامل هم صورت نگیرد در برهه هایی این اتفاق می افتد، کما اینکه هم اکنون نیز نشانه های این امر در موضع گیری ها قابل رویت است و در جاهایی مساعدت و استفاده از یکدیگر را تجویز کرده اند.

حجت الاسلام ذوالنور گفت: مهمترین شگرد آنان ایجاد تفرقه در جریان اصولگرایی و بعد از آن ناکارآمد نشان دادن جبهه اصولگرایی است که البته در این بخش جبهه انحراف در یک پارادوکس گیر کرده اند که از سویی تلاش دارند با عنوان اصولگرایی در انتخابات شرکت کنند و از سویی تخریب جریان اصولگرایی، تخریب دولت نیز هست.

وی با اشاره به شروع تحرکات انتخاباتی اصلاح طلبان اظهار داشت: برخی شخصیت های سیاسی جبهه اصلاحات پیام مردم در 9 دی و مقابله با فتنه را درک نکرده اند و دفن تابوت فتنه که میراث اصلاحات را نیز در خود داشت نفهمیده اند و جریان اصلاحات با تمام سرعت در حال حرکت در این مسیر هستند. البته من نمی دانم که آنها چه فکر می کنند. آیا فکر می کنند مردم خیانت های آنها را فراموش کرده اند، همراهی امریکا و اسرائیل با آنها را فراموش کرده اند، آیا مردم پشتیبانی رسانه های بیگانه از آنها را به یاد ندارند که تمامی عناصر نامدار ضد انقلاب در حمایت از آنها موضع گرفتند و آنها نیز هیچ گاه اعلام برائت نکردند.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: به نظر می رسد که آنها باید به گذشته خود دقت کنند و برای جبران مافات تلاش نمایند و البته مردم فرق میان صداقت و دروغ و ریا را درک خواهند کرد و من فکر نمی کنم آنها با اعلام برائت از فتنه چنین خودزنی را کرده و شهامت چنین کاری را داشته باشند.

حجت الاسلام ذوالنور در مورد کاندیداتوری خود در انتخابات مجلس، با رد برخی شایعات در مورد نامزدی وی از شهر کرج نیز گفت: تصمیم بنده این است که از قم کاندیدا شوم و از جای دیگر هم تصمیم ندارم و مطلقا از کرج کاندیدا نخواهم شد.

نظرات بینندگان