arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۱۳۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۷ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۰

دبیرستانی ها هم پنجشنبه تعطیل هستند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون آموزش متوسط وزیر آموزش و پرورش از تعطیلی دبیرستان ها و هنرستان های فنی و کار دانش تک شیفتی در روزهای پنجشنبه خبر داد.

 ابراهیم سحرخیزافزود: در قالب مصوبه اخیر شورای عالی آموزش و پرورش که به تمامی ادارات کل سراسر کشور تحت عنوان ساماندهی زمان آموزش اعلام شد، به مدیران هنرستان ها و دبیرستان ها در قالب این بخشنامه توصیه شده است، برنامه درسی مدارس یک نوبته یعنی مدارسی که فقط در نوبت صبح اداره می شوند در پنج روز اول هفته تکمیل کنند.

وی اظهارداشت: این اختیار به مدیران مدارس داده شده با شورای دانش آموزی، دبیران وانجمن اولیا و مربیان در مدارس تدبیر کنند در صورتی که مدرسه صلاح دانست، این کار انجام شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه مدیران باید برنامه مدارس را به گونه ای هدایت کنند که در پنج نخست هفته برنامه داشته باشند، گفت: این امر مسبوق به سابقه است در سال های گذشته نیز دبیرستان ها اگر پیش دانشگاهی داشتند دو روز درهفته تعطیل بودند چون تعداد واحدهای درسی به گونه ای بوده که می توان در چهار روز ساماندهی شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران , وی افزود: در حال حاضر واحدهای درسی کم نشده است همان برنامه درسی که شاید در سنوات قبل معمولا با ساعات جبرانی یا در قالب ساعت پنجره خالی به اصطلاح اطلاق می شد برنامه تا ظهر پنجشنبه به طول می انجامید.

سحرخیز ادامه داد: اکنون مدیران مدارس می توانند بر اساس بخشنامه ای که به آنان ابلاغ شده است بدون بحث های جبرانی ساعات پنجره خالی را ساماندهای کنند اگر مدرسه یک نوبته باشد تا ظهر چهارشنبه برنامه داشته باشند، روزانه هشت ساعت هنرآموزان و هنرجویان در هنرستان ها خواهند بود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
rostam
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
0
1
چه با حال داداش
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
0
0
راستش اینقدر خوشحال شدم وقتی که شنیدم اگه این جور باسه که خیلی با حاله دستت درد نکنه آقای وزیر
اشکان
|
UNITED STATES
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۸
0
0
به ما که گفتند این خبر درست نیست ! اگه میشه یه خبر رسمی بدید !!
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
0
0
خیلی خوبه
نظرات بینندگان