arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۱۴۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۹ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۰

گوينده سرشناس تلویزیون: در برنامه‌های احمدی‌نژاد شرکت نکردم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سایت سیاست نامه گفت و گويي را از محمدرضا حياتي گوينده سرشناس خبر منتشر کرده که مهمترین بخش های آن به شرح زیر است:

*معمولا "چه خبر" تکيه کلام همه شده است. در ايران هم مردم که به يکديگر مي‌رسند مي‌ پرسند چه خبر؟ دوستانم به من مي گويند که شما ديگر نبايد اين را بپرسي چون همه خبرها را که خودت مي‌دهي.

*طبيعي است که بعد از نزديک سه دهه کار کردن، آدم به اصطلاح احساس خستگي بکند. اما زماني که آدم کاري را عاشقانه واردش مي‌شود طبعا اين خستگي نمي تواند دائمي باشد بلکه در بيشتر مواقع مقطعي است و با يک استراحتي از بين مي رود.

*من خودم اهل سياست نيستم ولي سالهاست حدود ۳۰ سال در بخش سياسي کار مي‌کنم.

*ما يک جايي کار مي‌کنيم که چون معاونت سياسي سازمان هستيم و عهده‌دار گويندگي خبر کار ما خيلي حساس‌تر است و نمي توانيم به هيچ وجه در هيچ مقطعي از انتخابات از کانديداي خاصي حمايت کنيم يا ديدگاه خاصي داشته باشيم. نبايد داشته باشيم چون من وقتي دارم گويندگي مي‌کنم بي‌طرفي سازمان را دارم نقض مي‌کنم ولي يک هنرمند يا يک هنرپيشه و کارگردان سينما مي تواند اين کار را بکند.

*در مقطع انتخابات سال ۸۸ در آستانه انتخابات در همايش‌ها و کنفرانس‌ها که رئيس‌جمهور فعلي حضور داشت منع شده بوديم که در اجراي آن‌ها شرکت داشته باشيم و در آن مقطع ۳۰و ۴۰ روزه در اجراي برنامه‌ي آقاي احمدي‌نژاد هم نمي رفتيم و اين تمهيدات مسئولين خود سازمان بود که من حتي خودم چند برنامه داشتم که آن‌ها را جواب منفي دادم.

*به نظر من آقاي لاريجاني و آقاي ضرغامي بسيار مديران موفقي هستند. مديران خيلي برجسته‌اي هستند؛ از لحاظ مديريت واقعا شايستگي مديريت سازمان را داشته‌اند منتها بنده ديدگاه‌هاي آقاي ضرغامي را از لحاظ فرهنگي و به اصطلاح اعتبار بيشتر دادن به هنرمندان بيشتر مي‌پسندم چرا که به نظر من آقاي ضرغامي به هنرمندان نزديکتر هستند و به آنها بيشتر بها مي دهند.

*به نظرم من دست مجري در اجرا بايد باز باشد و به او اعتماد شود ولي از آن طرف هم بايد مجري توانايي اين باز بودن دست را داشته باشد. يعني خودش رانشان بدهد که شايسته گي اين اعتماد را دارد.

*من زماني با فرزاد جمشيدي درباره فرزاد حسني صحبت کردم .گفت فرزاد حسني تقصير خودش نبود بلکه سردبيري دستش را باز گذاشته بود.فرزاد حسني که آن برنامه را که اجرا مي‌کرد من همان موقع گفتم که مجري توانايي است و مي‌داند چه چيزي را بگويد و چه چيزي را نگويد.

*من مطمئنم مسئولان شبکه سه فضا را براي او باز کرده بودند ولي وقتي ديدند اوضاع درست نيست يک خرده پشتش را خالي کردند و اين به نظر من درست نيست که يک مجري که شما بهش اعتماد مي‌کنيد و اجرايش را قبول داريد؛ از لحاظ گويش بهش اعتماد داريد؛ از لحاظ سياسي و معلومات و آگاهي‌ها و اطلاعات که مي‌خواهد ارائه دهد مي شناسيدش اگر رفت وارد ميدان شد بايد از او حمايت کرد.

* اگر برنامه ضبطي باشد مي توانند اديت کنند و يا قسمت‌هايش را در بياورند و يا اصلا برنامه را پخش نکنند ولي اگر برنامه زنده باشد مثل برنامه فرزاد حسني، بايد واقعا ازش حمايت و پشتيباني کنند. آقاي فرزاد حسني يکي از مجريان خيلي توانا و خوب کشومان است ولي مي بينيم که جايش در تلويزيون خالي است.


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
1
47
عجب صدا و سیمای بی طرفی داشتیم نمیدونستیم!!! عجب آدم های صاف و صادقی!!! عجب مصاحبه ها و اخبار شفافی!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
و چه مدیران لایق و هنرمند دوستی!!! به به به به
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
0
7
تو میرفتی حتما رایش 5 برابر میشد!
نظرات بینندگان