arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۹ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۰

منتظر حملات قاطعانه سپاه باشید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تاكيد كرد: به گروه‌هاي تروريستي هشدار مي‌دهيم كه يا از مناطق مرزي به اندازه كافي دور شوند يا اين كه منتظر حملات قاطعانه سپاه باشند.

به گزارش انتخاب به نقل از ایرنا، سردار حسين سلامي روز سه شنبه در حاشيه مراسم بزرگداشت شهداي نيروي زميني سپاه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: حاصل حضور يك جانبه و مداخلات آمريكا در منطقه ايجاد ناامني و آلودگي‌هاي امنيتي در كشورهاي منطقه است.

وي افزود: آمريكا تلاش مي‌كند تا ناكامي‌هاي امنيتي خود را با انتقال امواج ناامني به مناطق همجوار عراق و افغانستان جبران كند و در اين زمينه سرمايه گذاري كرده است.

جانشين فرمانده كل سپاه تصريح كرد: نيروي زميني سپاه براي برخورد با عوامل ناامن سازي كه با سرمايه گذاري آمريكا ايجاد شده است در ارتفاعات شمال غرب كشور وارد عمل شده است.
وي ادامه داد: پيام اين عمليات به دشمنان اين است كه ايران حضور هيچ گروه تروريستي كه مسوول استراتژي‌هاي آمريكاست را تحمل نكرده و با آن با قاطعيت برخورد مي‌كند.

سردار سلامي افزود: به گروه‌هاي تروريستي هشدار مي‌دهيم كه يا از مناطق مرزي به اندازه كافي دور شوند يا اين كه منتظر حملات قاطعانه سپاه باشند.

وي اضافه كرد: ما در برقراري امنيت در همه مناطق مرزي قاطع و مصمم هستيم و تا برقراري كامل امنيت و بيرون راندن تروريست‌ها عمليات نظامي ادامه مي‌يابد.

جانشين فرمانده كل سپاه خاطر نشان كرد: يكي ديگر از مهمترين پيام‌هاي اين عمليات اين است كه روح مقاومت، ايستادگي و قاطعيت براي ايجاد امنيت كامل در كشور وجود دارد.

وي ادامه داد: نيروهاي مسلح ما تواناتر و مجهزتر از گذشته اين آمادگي را دارند كه هر فتنه‌اي را در هر مقياسي خنثي و امنيت ملي كشور را تامين كنند.
نظرات بینندگان