arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۱۵۳
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۰۰ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۰

اخبار مهم "انتخاب" در 60 ثانیه/سه شنبه 22 شهریور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
"60 ثانیه" عنوان خبری است که روزانه مهمترین اخبار منتشره در "انتخاب" را در یک خبر جمع آوری کند که در طی "60 ثانیه" امکان ملاحظه همه اخبار وجود دارد. این بخش، در ستون "مهمترین عناوین روز" منتشر می شود:

اخبار سه شنبه 22 شهریور:

تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۴
ببينيد يکسري بازيکنان مثل نوري و رضايي بازيکنان خوبي هستند و به پرسپوليس خيلي کمک کرده‌اند اما يکسري‌ها بايد خيلي تلاش کنند تا در پرسپوليس و استقلال بازي کنند ولي متأسفانه الان دارند راحت بازي مي‌کنند در اين تيم‌ها.
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۷
خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب"، از کم رنگ شدن نقش و حضور محمدرضا رحیمی (معاون اول احمدی نژاد) در دولت خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۰
نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به تحقق اكثر علائم ظهور گفت: علائم با شرایط ظهور فرق دارد و ممكن است همه علائم ظهور رخ دهد، اما شرایط ظهور فراهم نشود.
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۰
به گفته این منبع آگاه، محمد خاتمی در دیدار خود با ناطق نوری با استقبال از آزادی برخی از زندانیان جریان اصلاحات، این اتفاق را گامی موثر برای ایجاد آرامش در فضای سیاسی کشور پیش از برگزاری انتخابات دانسته است.
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۰
اگر چه 3 هزار میلیارد تومان گشایش اعتبار شده اما تمامی این رقم بدون وثیقه پرداخت نشده و بررسی ها نشان می دهد 1000 میلیارد تومان از این رقم با دریافت وثیقه پرداخت شده است
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۳
بازار پيش فروش آپارتمان در تهران شرايطي را فراهم كرده تا در مناطقي از شمال شهر بتوان واحدهايي با قيمت هايي كه بيشتر به نرخ هاي آپارتمان هاي مركز شهر شباهت دارد، خريداري كرد.
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۱
فاکس نیوز نوشت: گروهی از دانشجویان دانشگاه کلمبیا در ضیافت شام محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران که در ماه سپتامبر به امریکا می آید،دعوت شده اند.
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۰
برنامه نود در حالی قطع شد که شبکه سوم ترجیح داد فوتبالی قدیمی را روی آنتن بفرستد.
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۲
جواني كه حوالي پل مديريت اقدام به قتل فجيع دختر مورد علاقه خود كرده بود، در مقابل ديدگان اولياي دم و جمعي از مردم تهران به دار مجازات آويخته شد.
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۶
یك موسسه مشهور به تازگی با برگزاری یك تور سفر به شرق آسیا موفق به ثبت نام تعداد قابل توجهی از مسئولان كارخانجات صنعتی مختلف برای حضور در این سفر شده است كه با توجه به هزینه 5 میلیونی ثبت نام، رقم بالایی به شمار می رود.
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۰:۴۴
دو خبر بیماری سیدمحمد خاتمی و دیدار محرمانه‌‌اش با ناطق نوری، امروز در اغلب سایت‌های خبری منعکس شد.
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۰:۴۰
ديروز وقتي با عبدي تماس گرفتيم متوجه شديم او به همراه خانواده‌اش مسافر همان پروازي بود كه در شهر مقدس مشهد هنگام فرود دچار سانحه شده. عبدي به سئوالات 90 اين چنين پاسخ داد:
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۰:۳۷
نظرات بینندگان