arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۱۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۷ - ۱۵ آذر ۱۳۹۶

تاریخ انتشار God of War لو رفت

اخیراً اطلاعاتی در فضای مجازی منتشر شده که بر اساس آن تاریخ انتشار یکی از مورد انتظار ترین انحصاری های سال آینده پلی استیشن 4 یعنی God of War مشخص می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اخیراً اطلاعاتی در فضای مجازی منتشر شده که بر اساس آن تاریخ انتشار یکی از مورد انتظار ترین انحصاری های سال آینده پلی استیشن 4 یعنی God of War مشخص می شود.

به گزارش انتخاب، چندی پیش کاربر توییتری با نام Wario64 اطلاعاتی را در فضای اینترنت منتشر کرده بود که بر اساس آن، تاریخ انتشار این بازی در فروشگاه پلی استیشن 2 فروردین سال آینده شمسی ذکر شده بود. چند ساعت بعد از انتشار این تصویر، تاریخ انتشار این بازی دوباره به شکل قبلی خود که در آن زمان انتشار نامعین بود، بازگشت.

تاریخ انتشار God of War لو رفت

سازندگان بازی هنوز واکنش خاصی نسبت به این موضوع از خود نشان نداده اند اما به نظر می رسد که نمایش این تاریخ بیشتر مربوط به حضور این بازی در نمایش The Game Awards 2017 و رویداد پلی استیشن باشد. به نظر می رسد که سونی طی یکی از رویداد های ذکر شده، سرانجام از زمان انتشار این بازی مورد انتظار به صورت کامل رونمایی کند.

نسخه جدید God of War برای اولین بار در طول کنفرانس سونی در E3 2016 معرفی شد. این بازی در رویداد پلی استیشن سال گذشته نمایشی نداشت و از زمان نیز اطلاعات جدید زیادی از آن منتشر نشده است.

کارگردان بازی چندی پیش به خبرنگاران گفته بود که وقتی تیم سازنده این اثر آماده شوند، قطعاً چیز فوق العاده ای از God of War جدید را به نمایش خواهند گذاشت.

او همچنین در ادامه مصاحبه به الهام گرفتن نسخه جدید خدای جنگ از یکی از سریال های کنسل شده جنگ ستارگان سخن گفت و از چالش های خود مبنی بر تلاش برای جدی گرفتن کریتوس توسط گیمرها گفت.

داستان قسمت جدید God of War بعد از حوادث سه گانه اصلی این سری جریان داشته و داستان کریتوس، کاراکتر اصلی این فرانچایز را در مواجه با خدایان اسکاندیناوی بازگو می کند.

برچسب ها: پلی استیشن
نظرات بینندگان