arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۱۷۸۹
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۰۹ - ۱۶ آذر ۱۳۹۶

انصارالله: مقادیر قابل توجهی طلا، نقره و پول نقد از منزل علی عبدالله صالح کشف شد / وجوه کشف شده تحویل بانک مرکزی شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک منبع مسئول در 'دولت نجات ملی' وابسته به 'انصار الله' یمن اعلام کرد که طلا، نقره و وجوه نقد کشف شده از منزل 'علی عبدالله صالح' رئیس جمهوری سابق این کشور تحویل بانک مرکزی در 'صنعا' شد.

به گزارش روز پنجشنبه خبرگزاری یمن( سبا) ، این منبع یمنی افزود: در سایه بحران بوجود آمده، تداوم محاصره مردم یمن و ناتوانی در پرداخت حقوق کارمندان مقادیر قابل توجه طلا، نقره و پول نقد از منزل علی عبدالله صالح کشف شد که این اموال تحویل بانک مرکزی صنعا شد تا با آن بخشی از حقوق عقب افتاده کارمندان دولت پرداخت شود.

وی اضافه کرد: دولت نجات ملی یمن همچنان در جست وجوی اموال به غارت رفته مردم توسط صالح و نزدیکان وی است .

این منبع که خبرگزاری 'سبا' به نام وی اشاره نکرده، همچنین از کشورهای خارجی خواست با دولت نجات ملی یمن برای بازگرداندن اموال به غارت رفته مردم این کشور از سوی صالح و نزدیکان وی به بانک مرکزی یمن همکاری کنند.

منبع مذکور تاکید کرد: مقادیری سلاح و مهمات نیز در منزل صالح کشف و تحویل وزارت دفاع یمن شد تا در جبهه های جنگ علیه متجاوزان و مزودران سعودی بکار گرفته شود.

وزارت کشور یمن دوشنبه گذشته با انتشار بیانیه‌ای رسمی، خبر کشته شدن علی عبدالله صالح رییس جمهوری سابق این کشور را هنگام فرار از صنعا اعلام کرده بود.

نظرات بینندگان