arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۱۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۶ - ۱۶ آذر ۱۳۹۶

اعطای تسهیلات بانک رفاه در قالب طرح ربیع

تمامی اشخاص حقیقی وحقوقی می توانند به منظور برخورداری از اولویت طرح حاضر از 16 آذر ماه سالجاری برای افتتاح حساب به شعب بانک رفاه مراجعه تا متعاقباً از این تسهیلات حداکثر تا سقف یک میلیارد ریال بهره مند شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بانک رفاه با هدف تامین نیازهای مالی متقاضیان وهمچنین ارج نهادن به مشتریانی که نسبت به بازپرداخت به موقع تسهیلات دریافتی خود اقدام می کنند، تسهیلات در قالب طرح ربیع رفاه ارائه می کند.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه، تمامی اشخاص حقیقی وحقوقی می توانند به منظور برخورداری از اولویت طرح حاضر از 16 آذر ماه سالجاری برای افتتاح حساب به شعب بانک رفاه مراجعه تا متعاقباً از این تسهیلات حداکثر تا سقف یک میلیارد ریال بهره مند شوند.

به منظور ارج نهادن به مشتریانی که نسبت به باز پرداخت تسهیلات دریافتی، یک روز قبل از سر رسید هر قسط اقدام می‌کنند، کل سود مستتر در همان قسط مورد بخشش قرار گرفته وسود مزبور به حساب ایشان برگشت داده می شود ودر صورت رویه فوق بابت کل تسهیلات، عملا کل سود مورد بخشش قرار می گیرد.

متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی بانک به نشانی www.refah-bank.ir مراجعه ویا با مرکز اطلاع رسانی وپاسخگویی بانک رفاه (فراد) به شماره تلفن 8525-021 تماس بگیرند.