arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۱۹۶۲
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۰۹ - ۱۷ آذر ۱۳۹۶

نابغه آمریکایی کشتی جهان: ایران را دوست دارم/ رضا یزدانی الگوی من است

نابغه کشتی آمریکا و دارنده ۳ مدال طلای جهان و المپیک با بیان اینکه علاقه زیادی به ایران دارد گفت: از اینکه تعداد زیادی از مردم ایران، کشتی‌های من را دوست دارند و نتایجم را دنبال می‌کنند بسیار خوشحالم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نابغه آمریکایی کشتی جهان: ایران را دوست دارم/ رضا یزدانی الگوی من است

نابغه کشتی آمریکا و دارنده ۳ مدال طلای جهان و المپیک با بیان اینکه علاقه زیادی به ایران دارد گفت: از اینکه تعداد زیادی از مردم ایران، کشتی‌های من را دوست دارند و نتایجم را دنبال می‌کنند بسیار خوشحالم.

کایل اسنایدر که به همراه تیم تایتان مرکوری قهرمان دوره قبل کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان برای حضور در چهارمین دوره این رقابت‌ها به ایران آمده است، در گفتگو با ایسنا، درباره حضور در ایران اظهار کرد: ایران را دوست دارم و از حضور در ایران بسیار خوشحالم. سال گذشته نیز برای حضور در جام جهانی کرمانشاه به ایران سفر کردم و خاطرات خوبی در ذهن همه ما به یادگار ماند چرا که مردم استقبال بسیار خوبی از ما داشتند و به گرمی پذیرای ما بودند.

دارنده ۲ طلای جهان و یک طلای المپیک با اشاره به علاقه بسیار زیاد مردم ایران به رشته کشتی گفت: کشتی گرفتن در حضور تماشاگران پرشمار ایرانی که با شوق و اشتیاق زیادی کشتی گیران را تشویق می‌کنند احساس بسیار خوبی است که در هیچ کجای جهان نظیر ندارد. از اینکه بار دیگر این شانس را پیدا کرده‌ام که مقابل تماشاگران ایرانی کشتی بگیرم بسیار خوشحالم. با وجود اینکه هزاران مایل از ایران دور هستم اما بسیاری از مردم ایران به کشتی های من علاقه دارند و نتایجم را دنبال می‌کنند و از این بابت احساس خوبی دارم.

وی درباره صعود تیم تایتان مرکوری به مرحله نیمه نهایی چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد باشگاه های جهان گفت: دیروز(پنج شنبه) دور مقدماتی این مسابقات برگزار شد و کار چندان سختی برای پیروزی مقابل رقبا نداشتیم اما در روز دوم و پایانی باید ابتدا در نیمه نهایی برابر تیم مغولستان کشتی بگیریم که کار چندان راحتی در پیش نداریم. البته هدف ما دومین قهرمانی متوالی در این رقابت هاست و امیدوارم به خواسته مان برسیم.در صورت صعود به فینال نیز باید با یکی از تیم های ستارگان یا ایزی پایپ مصاف کنیم که قطعا این دیدار بسیار زیبا و البته سخت برای هر دو تیم خواهد بود.

اسنایدر درباره سطح کیفی این دوره از رقابت ها نیز خاطرنشان کرد: ۱۶ عنوان دار جهان و المپیک در این مسابقات حاضر شدند و همین امر نشان دهنده سطح بالای مسابقات است. همچنین سه تیم بسیار خوب از ایران در این مسابقات حاضر شدند که بیمه رازی حریف اصلی ما مقابل دیگر تیم ایرانی شکست خورد و به نیمه نهایی نرسید اما بدون شک مصاف با یکی از دو نماینده ایران در دیدار فینال با وجود تشویق های طرفداران ایرانی حاضر در سالن کار آسانی نخواهد بود اما ما هدفی جز قهرمانی نداریم.

نابغه کشتی آمریکا و جهان که چند ماه پیش در دیدار فینال مسابقات جهانی پاریس در مبارزه ای جذاب برابر عبدالرشید سعدالله یف ملقب به تانک روس به برتری رسیده بود، درپاسخ به این سوال که آیا دوست دارد بار دیگر با او مبارزه کند گفت: بله حتما. حاضرم هر کجا که او دوست دارد باز هم با او کشتی بگیرم. البته در این مسابقات متاسفانه این فرصت فراهم نشد چرا که آن ها به مراحل بالاتر نرسیدند و سعدالله یف یک وزن پایینتر از من کشتی گرفت.

نابغه ۲۲ ساله کشتی جهان و دارنده ۳ مدال طلای جهان و المپیک در پایان درباره رضا یزدانی آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم ایران و دارنده ۲ مدال طلای جهان نیز خاطرنشان کرد: از دوران کودکی او الگوی من بود و همیشه علاقه زیادی به سبک کشتی او داشتم. اگر این امکان روزی فراهم شود که مقابل یزدانی کشتی بگیرم بسیار خوشحال خواهم شد.

برچسب ها: کایل اسنایدر
نظرات بینندگان