arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۲۱۰
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۴ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۰

علیرضا منصوریان: بکام به گاردین گفته بود رشد منچستر را مدیون میناوند هستند!

به مناسبت خاطره ای که مهرداد میناوند از علیرضا منصوریان تعریف کرد، هافبک سابق استقلال خاطراتی از مهرداد میناوند گفت که بی سابقه است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خبرانلاین نوشت: به مناسبت خاطره ای که مهرداد میناوند از علیرضا منصوریان تعریف کرد، هافبک سابق استقلال خاطراتی از مهرداد میناوند گفت که بی سابقه است.

او به محض اینکه شنید هافبک سابق پرسپولیس گفته بعد از داربی منصوریان چند روزی خانه آنها می خورد و می خوابید، سریعا به ذهن خود فشار آورد و یک سوژه تاپ دست و پا کرد. البته این پیش درآمدی است به دیدار احتمالی فردای این دو هافبک سابق ایران در خبرورزشی. منصوریان که در این مصاحبه کلی تیکه های خنده دارد، اعتراف می کند «میناوند با صدقه سری کشیدن پیراهن منصوریان به اشتروم گراتس رسید!» او این حرف ها را می زند و در نهایت از خنده روده بر می شود.

*مهرداد یک خاطره جالبی از داربی تعریف کرده، آن هم درباره تو.

چی گفته حالا؟

*می گفت تا چند روز بعد از داربی هم من تو من او بودی و حتی سر سفره شام هم ولش نمی کردی!

(خنده) البته ما هم یک سری خاطرات خوب داریم. یادش به خیر، دو داربی مامور مهار من بود که هر دو تا را بردیم. این حرفی که من می زنم با سند و مدرک است. بچه ها عکس گرفتند، مهرداد خواست نشان می دهم.

*حالا این سند چیست؟

هیچی، می خواهند اوت بیاندازند، مهرداد دو دستی پیراهن من را گرفته. (خنده) تا آخرش نگفتن هنوز. از بچه های امام زاده معصوم، آن قدیمی ها که بچه محل ما بودند بپرسید مهرداد یک هفته خانه ما بود یا نه. نه تمرین می رفت نه خانه. یک روز عابدینی زنگ زد گفت اگر نیایی سر تمرین چی...قراردادت را فسخ می کنیم.

*همین.

ترانسفر شدن مهرداد به اشتروم گراتس از صدقه سری همین گرفتن پیراهن من بود. مسئولان آن باشگاه دیدند که مهرداد خیلی خوب پیراهن من را مهار کرده، زود جذبش کردند. همین پیراهن من باعث شد او برود با اشتروم گراتس هم جلوی منچستر بازی کند. حتی رایان گیگز را هم دید. طوری هم بازی کرد که تیم شان در دو بازی 9 گل خورد!

*خاطره ای هم از بازی منچستر اشتروم گراتس داری؟

بله، یادم هست گزارشگر بازی هی می گفت نویل، میناوند، اسکولز...گل! نویل، میناوند، بکام....گل!(خنده)

*ظاهرا یک خاطره دیگر هم جا مانده.

خوب شد گفتی. یادم می آید بکام یک بار با گاردین مصاحبه کرد و گفت منچستر رشد آن سال هایش را مدیون مهرداد میناوند است. ما در دو بازی رفت و برگشت 14 گل زدیم که مهرداد میناوند روی 11 گل تاثیر مستقیم داشت! ببیند دیگه چی شده که مهرداد رفته خودش را هم شکل من کرده!

نظرات بینندگان