arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۲۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۱ - ۱۸ آذر ۱۳۹۶

آتش‌سوزی ویرانگر کالیفرنیا جان یک زن را گرفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رسانه‌های داخلی آمریکا از ادامه آتش‌سوزی‌های گسترده در جنوب ایالت کالیفرنیا خبر داده‌اند که خسارات وسیعی برجا گذاشته و تا کنون مرگ یک تن در حوادث مرتبط با این آتش‌سوزی‌ها تایید شده است.

به گزارش ایسنا، مقامات محلی کالیفرنیا تایید کردند که تا روز گذشته (جمعه) حوادث ناشی از مجموعه آتش‌سوزی‌های طبیعی در این منطقه جان یک زن سالمند را گرفته که جسد وی در یک خودرو پیدا شده است.

مقامات اعلام کردند که این زن ۷۰ ساله چهارشنبه گذشته هنگام فرار با خودرو از محل وقوع آتش‌سوزی جنگلی "توماس" در منطقه "ونچورا" دچار سانحه رانندگی شده و جسد وی داخل خودرو کشف شده است.

به گزارش لس‌آنجلس تایمز، آتش‌سوزی‌ها در جنوب ایالت کالیفرنیا که از روز دوشنبه آغاز شده با وزش تندباد گسترش پیدا کرده است.

طی چند روز اخیر مجموعا شش آتش سوزی وسیع و ویرانگر به جان این نواحی از ایالت کالیفرنیا از جمله ونچورا و سان‌دیگو افتاده و حریق توماس تنها یکی از آنهاست.

این آتش‌سوزی‌ها تا کنون بیش از ۷۰۰ بنا و سازه را تخریب کرده و صدها هزار نفر از ساکنان این منطقه را فراری داده است. همچنین هزاران نفر از ساکنان جنوب کالیفرنیا به دلیل این حادثه طبیعی با مشکل قطعی برق و خاموشی مواجه شده‌اند.

بخش دیگری از این آتش سوزی‌ها در «سان دیگو» سه مصدوم برجا گذاشته و همچنین منجر به تلف شدن ۲۵ راس اسب شده است.

آتش‌نشان‌ها همچنان برای اطفای حریق در حاشیه شرقی این آتش‌سوزی‌ها با مشکل مواجه هستند و در برخی مناطق از بالگرد برای خاموش کردن آتش استفاده می‌کنند.

نظرات بینندگان