arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۲۱۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۶ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۰

پاسخ قائم مقام شبکه سه به گلایه فردوسی پور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قائم مقام شبکه سه سيما درباره‌ي قطع برنامه «90» كه شامگاه دوشنبه ـ 21 شهريور ماه ـ اتفاق افتاد و انتقاد سازندگان اين برنامه را به همراه داشت، توضيحاتي را ارائه داد.

به گزارش انتخاب؛ سعيد مقيسه در مطلبي كه به ايسنا ارسال كرده، آورده است: در مديريت جدول پخش برنامه شبکه‌هاي سيما، ملاک اصلي زمان شروع و پايان برنامه است، نه مدت برنامه؛ چون بايد در مقاطع ثابتي مانند زمان اذان، اخبار و يا غيره به هر شيوه‌ي ممکن برنامه‌ها پايان يابد.

وي در ادامه درباره‌ي قطع ناگهاني برنامه «90» با اجرا و تهيه‌كنندگي عادل فردوسي پور، نوشته است: در برنامه «90» ـ 21 شهريور ماه ـ نيز مدت برنامه به ميزان 210 دقيقه و زمان پايان آن ساعت 2 و 20 دقيقه بامداد به تهيه‌کننده محترم و گروه ورزش اعلام شده بود.

قائم مقام شبكه سه سيما توضيح داده است: پذيرش آگهي‌هاي بازرگاني به صورت متمرکز بوده و تعيين مدت زمان دقيق آن در اختيار شبکه‌ها نيست که در برنامه‌ي مذکور زمان آگهي تبليغاتي، از طرف اداره کل بازرگاني سازمان صداوسيما افزايش يافت و از طرفي با هماهنگي و اعلام قبلي، مسابقه‌ي کشتي‏گير ايراني در فينال قهرماني جهان به دليل اهميت ويژه و همزماني به صورت زنده بين برنامه‌ي «90» پخش شد؛ لذا از مدت تخصيص يافته به برنامه‌ي «90» کاسته شد و بايد برنامه زودتر از زمان مقرر پايان مي‌يافت.

مقيسه در ادامه نوشته است:‌ تهيه‌کننده محترم نيز به اميد انجام هماهنگي با مسؤولان مربوطه و تغيير برنامه‏هاي بعد از برنامه «90» و افزايش زمان برنامه، خداحافظي نکردند. متاسفانه به واسطه فوتبالي که به عنوان برنامه‌ي بعدي در نظرگرفته شده بود و تلاقي زمان آن با اذان صبح اين امکان فراهم نشد و به نوعي برنامه «90» ناتمام ماند.

قائم مقام شبكه سه سيما در پايان ابراز اميدواري كرده است كه با هماهنگي بيشتر، مردم شريفمان در آينده شاهد چنين اتفاقاتي نباشند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
0
8
یعنی برنامه های دیگه مهمتر و پرمخاطب تر از 90 بود؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
14
2
منطقيه.تازه مگه فردوسي پور خونش از بقيه غليظتره كه دوست داره تافته جدا بافته باشه
آنتي آگهي بازرگاني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
2
9
پس چرا آگهي هاي مزخرف و مسخره تمام و كمال پخش مي شود؟
اونا چرا قطع نمي شوند؟
واقعاً كه !!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
0
10
تمام کالا هایی که در برنامه نود تبلیغ می شود نوعی ظلم و اجحاف به مردم می باشد ...که اثر معکوس می گذارد ..من که آن کالا ها را تحریم می کنم
ایمان
|
UNITED STATES
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
0
21
حالا برای ما برنامه دار شدن پس چرا وقتی زیر نویس میکنن نود ساعت 23 مردما نیم ساعت نگه میدارن که تبلیغ چیپس و پفک و لواشک نشونشون بدن به خدا این توهین به مردم ایرانه و نوعی مردم فریبی حساب میشه .... تو ایران هیچ کس به مردم ایران که یه وقتی تمام دنیا بهشون احترام میزاشتن احترام نمیزاره
ای خدا ...
نظرات بینندگان