arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۲۲۳۴
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۳ - ۱۸ آذر ۱۳۹۶

آیت‎الله جنتی: اقدام ترامپ ابلهانه بود / تنها راه حل مقابله با اسرائیل انتفاضه است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس مجلس خبرگان رهبری در بیانیه ای، با محکومیت اقدام آمریکا در اعلام بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: آمریکا و استکبار جهانی در همه‏ جنایاتی که امروز در فلسطین اتفاق می‏‌افتد شریک جرم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجلس خبرگان رهبری، در بخشی از بیانیه آیت الله احمد جنتی آمده است: اقدام تحریک آمیز و نابخردانه رئیس جمهور آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم منحوس صهیونیستی و اعلام انتقال سفارتخانه ایالات متحده از تل آویو به قدس شریف، فتنه ای جدید و نشانگر عمق کینه دشمنان علیه اسلام و مسلمین و تضییع حقوق مردم مظلوم فلسطین است.

وی در این بیانیه افزود: این توطئه و تلاش پلید استکبار علاوه بر نقض صریح قطعنامه های بین المللی، حکایت از نقشه های شوم سردمداران کاخ سفید و رژیم جعلی اسرائیل پس از شکست گروه تکفیری داعش و عدم تحقق برنامه های آنان در به آشوب کشاندن خاورمیانه به ویژه عراق و سوریه دارد.

رییس مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: بی تردید شیطان بزرگ، امروز با این اقدام ابلهانه به زعم خود به دنبال تثبیت جایگاه متزلزل غده سرطانی اسرائیل است اما در واقع، گامی بزرگ برای سقوط و فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی برداشت و خدمتی ناخواسته به تحقق آرمان فلسطین نمود « وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ ».

آیت الله جنتی در این بیانیه با تاکید براینکه قدس، قبله اول مسلمانان، پاره تن اسلام است، تصریح کرد: غده سرطانی اسرائیل را تنها از طریق انتفاضه و مبارزات مردمی می‏توان ریشه‏ کن ساخت.

وی از سازمان های بین المللی، سران کشورهای اسلامی و تمام وجدان‎های بیدار خواست به سهم خود در محکومیت این عمل کینه ورزانه رئیس جمهور آمریکا اقدام کنند.

برچسب ها: جنتی ، اسراییل
نظرات بینندگان