arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۲۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۸ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۰

جزییات دیدار خصوصی سعیدی با احمدی نژاد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به تازگی دیداری خصوصی با رییس‌جمهور داشته و در این دیدار با انتقاد از برخی اقدامات و سخنان محمود احمدی‌نژاد، تاکید کرده است که هنوز فرصت برای جبران باقی است.
 
به گزارش انتخاب؛ حجت الاسلام و المسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در گفتگو با مشرق به تشریح دیدار چندی پیش خود با رییس جمهور پرداخت و گفت: بنده در این جلسه خصوصی به ایشان گفتم شما حامل ارزشها و آرمانهایی بودید و می توانستید آن آرمانها را حفظ کنید تا نامتان به صورت یک قهرمان در تاریخ ایران ثبت شود.
 
وی اضافه کرد: البته به ایشان یاداور شدم که متاسفانه مسیر حرکت عوض شد و جریانی که به شما علاقه مند بودند، اکنون از برخی رفتارها و اقدامات شما گلایه مند هستند.
 
حجت الاسلام سعیدی با بیان اینکه به رییس جمهور یادآور شدم که با توجه به عنایت رهبر انقلاب، فرصت برای جبران گذشته تان هنوز باقیست، اضافه کرد: همچنین به آقای دکتر احمدی نژاد اعلام کردم که با این اصلاحات،  همچنان می توانید به صورت یک شخصیت تاثیرگذار و ولایت مدار نقش مهم خودتان رو ایفا کنید.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان گفتگو با مشرق گفت که امیدواریم با دعای مومنین، مسیر ایشان به همان مسیر قبلی تغییر کند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عامک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
3
3
معنی جلسه خصوصی هم برایمان معلوم شد جناب سعیدی !
نظرات بینندگان