arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۲۲۹۴
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۲۰ - ۱۸ آذر ۱۳۹۶

شارژ سریع تر آیفون در iOS 11.2

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به نظر می رسد که این قابلیت بخشی از نسخه بتا iOS 11.2 باشد که برای توسعه دهندگان و افراد ماجراجو ارائه شده است. با استفاده از این قابلیت می توانید دستگاه های iOS ذکر شده را در ۷٫۵ وات توسط شارژرهای بی سیم Qi (واحد استاندارد جریان انرژی) شارژ کنید.

تمامی آیفون های جدید قابلیت شارژ بی سیم را دارند، اما در iOS 11.1.1 (آخرین نسخه رسمی) فقط می توان از شارژرهای بی سیم ۵ وات Qi استفاده کرد. با این که نمی توان انتظار داشت که ۷٫۵ واتQi سرعت شارژ را به طور چشمگیری افزایش دهد، اما شواهد حاکی از آن است که کاربران می توانند شاهد بهبودهایی در این زمینه باشند.

طبق گزارش MacRumors، آیفون X با iOS 11.2 بتا طی ۳۰ دقیقه از ۴۶% به ۶۶% شارژ شد. با استفاده از یک شارژر بی سیم غیر از ۷٫۵ وات، همان آیفون طی ۳۰ دقیقه از ۴۶% به ۶۰% رسید که نشان از بهبود جزئی دارد.

در حال حاضر ارتقا به ۷٫۵ وات نمی تواند به طور کامل از قابلیت های Qi بی سیم استفاده کند، چرا که این تکنولوژی امکان انتقال ۱۵ وات برق به دستگاه های سازگار را دارد. شایان ذکر است که این تکنولوژی امکان شارژ سریع تر باتری های را فراهم می کند و در مجموع بسیار کاربرپسند است. به همین دلیل اپل قصد دارد که در آینده نزدیک از این تکنولوژی استفاده کند، چرا که سخت افزار به کار رفته در آیفون های ۲۰۱۷ قابلیت آن را دارند. هیچ کس به یک نوت ۷ خراب علاقه ای ندارد، مخصوصاً هنگامی که یک دستگاه انیموجی (ایموجی های انیمیشنی اپل) هزار دلاری در بازار موجود است.

هنوز تاریخ عرضه رسمی iOS 11.2 مشخص نشده است، اما احتمالاً انتظار شما خیلی طولانی نخواهد بود.

*گویا ای تی

نظرات بینندگان