arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۲۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۱ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۰

وعده احمدی نژاد: ظرف 2 سال ریشه بیکاری را از ایران بر می کنیم

رئیس جمهور اسلامی ایران با بیان اینکه ما با کشور آذربایجان برادریم و از استقلال کشور آذربایجان حمایت می کنیم گفت: علاقمندیم حداکثر روابط دوستانه را با کشور آذربایجان داشته باشیم و هیچ عاملی نمی تواند به این روابط برادرانه خدشه ای وارد کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس جمهور اسلامی ایران با بیان اینکه ما با کشور آذربایجان برادریم و از استقلال کشور آذربایجان حمایت می کنیم گفت: علاقمندیم حداکثر روابط دوستانه را با کشور آذربایجان داشته باشیم و هیچ عاملی نمی تواند به این روابط برادرانه خدشه ای وارد کند.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، دکتر احمدی نژاد صبح امروز پنجشنبه در جمع مردم پارس آباد اظهار داشت: مردمان پارس آباد مردمانی نجیب، پاک، پرتلاش و برای همه ایران مفید هستند به طوری که بخشی از نیازهای کشور به دست مردان و زنان این دیار تامین و تولید می شود.

وی افزود: مردم پارس آباد مرزبانان هوشیار و غیوری هستند که برای پاسداری از مرزهای استقلال، فرهنگ و هویت ایرانی همیشه آماده اند.

رئیس جمهور در ادامه به حدیثی از رسول الله (ص) مبنی بر رعایت تقوای الهی اشاره کرد و افزود: همه انسانها در طول تاریخ به دنبال سعادت، آرامش و عزت بوده اند و همه تلاش کرده اند که به نقطه کمال برسند حتی کسانی که در مقابل انسانیت حرکت می کنند در ذات آنها حس کمال جویی و رسیدن به سعادت ابدی است و خدای متعال راه رسیدن به سعادت ابدی را تقوا معرفی کرده است.

احمدی نژاد اضافه کرد: تقوا یعنی شناخت حقیقی فطرت انسان و حرکت در مسیر الهی، تقوای الهی یعنی پافشاری بر عدالت و حقوق انسانها و دوست داشتن دیگران و تلاش برای سعادت و رفاه دیگران.

وی دنیا را بهترین فرصت الهی برای کمال جویی و رسیدن به سعادت ابدی به شمار آورد و افزود: کسانی از این فرصت استفاده می کنند که همه دنیا را در جهت حیات جاودان خود قرار دهند و کسی تصور نکند با آبادانی این دنیا بناست برای همیشه در دنیا بماند. نباید دنیا را برای دنیا آباد کرد بلکه دنیا را باید برای کمال بشریت آباد کرد.

رئیس جمهور تصریح کرد: خدا را شکر می کنیم که مردم ایران و مردم شریف پارس آباد اهل تقوای الهی هستند و با همه توان در مسیر رشد و کمال و آباد کردن کشور تلاش می کنند.

احمدی نژاد در ادامه با تاکید بر لزوم ساختن ایران اظهار داشت: بالاترین تقوای الهی تلاش برای ساختن ایران است و بهترین عمل صالح و زیباترین اقدام ساختن ایران است البته ساختن ایران به معنای ساختن یک جغرافیا، نژاد و یک قبیله نیست بلکه ساختن ایران عبارت است از ایجاد یک الگو و نمونه ای برای همه بشریت برای رسیدن به کمال.

وی با بیان اینکه امروز ایران پرچم برافراشته معنویت، توحید، عدالت و اخلاق در دنیاست گفت: مردم ایران همدیگر را دوست دارند و در غم و شادی همدیگر شریکند و این موضوع بسیار متفاوت است از کسانی که زندگیشان شباهتی به انسانها ندارد.

رئیس جمهور با اشاره به حادثه 11 سپتامبر یادآور شد: عده ای بهانه ای به نام 11 سپتامبر ساختند و به مردم منطقه ما حمله کردند و تا کنون یک میلیون انسان بی گناه را کشته اند.

احمدی نژاد خاطرنشان کرد: ساختن ایران با کار و تلاش، همدلی، توکل بر خدا و بر پایه عدالت امکانپذیر است.

وی در بیان مصوبات 3 سفر گذشته به استان اردبیل به ویژه مصوبات شهرستان پارس آباد عنوان کرد: در دور اول سفرهای استانی 36 مصوبه به شهرستان پارس آباد اختصاص یافت که 14 مورد آن اجرایی شده، 11 مورد در حال اجراست و برای 11 مورد دیگر اقدامی نشده است.

رئیس جمهور با بیان اینکه در دور دوم سفرهای استانی به استان اردبیل 22 مصوبه برای شهرستان پارس آباد در نظر گرفته شده که 11 مصوبه آن اجرا شده 9 مورد در دست اجراست و برای 2 مورد هم هیچ کاری صورت نگرفته است گفت: در دور سوم سفرهای استانی به استان اردبیل 33 مصوبه به شهرستان پارس آباد اختصاص یافت که 3 مورد آن انجام شده، 20 مورد آن در دست اجرا است و برای 13 مورد آن هیچ کاری نشده است و ما پیگیر مصوباتی که برای آنها اقدامی صورت نگرفته هستیم.

احمدی نژاد با بیان اینکه سد خدا آفرین در این شهرستان احداث شده است و در آینده ای نزدیک زمینهای شهرستان پارس آباد به مردم منطقه برای آباد کردن واگذار خواهد شد گفت: امشب در جلسه دولت تصویب خواهیم کرد که کمکی را به گندم کاران پارس آباد بدهد تا مشکلشان برطرف شود.

وی ادامه داد: انشاءالله وزیر ادامه احداث راه آهن اردبیل به میانه و پارس آباد را در دستور کار قرار خواهد داد.

رئیس قوه مجریه در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه ما با کشور آذربایجان برادریم و از استقلال آذربایجان حمایت می کنیم گفت: جمهوری اسلامی ایران علاقمند است که حداکثر روابط دوستانه را با آذربایجان داشته باشد و هیچ عاملی نمی‌تواند به این روابط برادرانه خدشه ای وارد کند.

احمدی نژاد گفت: به همین دلیل علاقمندیم حداکثر ارتباطات مرزی برقرار باشد و دوست داریم همه گمرکات مرزی فعال باشند تا تجارت همچنان برقرار باشد.

رئیس جمهور به مشکل عشایر در کشت و صنعت مغان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه مقدمات قانونی واگذاری در حال نهایی شدن است و انشاءالله قبل از پایان دولت دهم کشت و صنعت مغان و مناطقی که دچار مشکل هستند به مردم پارس آباد واگذار خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت تصمیم گرفته است با کمک کارآفرینان و جوانان سالانه 2.5 میلیون شغل ایجاد کند گفت: به کمک خدا ظرف 2 سال ریشه بیکاری را از ایران و پارس آباد بر می کنیم.

 احمدی نژاد قرار است تا ساعتی دیگر در شهرستان بیله سوار حضور یابد و در جمع مردم به ایراد سخنرانی بپردازد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
0
5
6 سال هست ایشون اومده سر کار!!!!!! 6 بار تا حالا وعده دادن تو 2 سال بیکاری ریشه کن می شه!!!!!!!
نستر داموس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
2
0
تا دو سال آینده میشه
نظرات بینندگان