arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۲۵۵
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۲ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۰

پرونده فساد اخلاقی برادرزاده شاه عربستان دوباره به جریان افتاد

دادگاهی در اسپانیا بار دیگر پرونده فساد اخلاقی شاهزاده میلیاردر سعودی و برادرزاده ملک عبدالله برای محاکمه وی به سبب هتک حرمت یک دختر بیست ساله را به جریان انداخت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دادگاهی در اسپانیا بار دیگر پرونده فساد اخلاقی شاهزاده میلیاردر سعودی و برادرزاده ملک عبدالله برای محاکمه وی به سبب هتک حرمت یک دختر بیست ساله را به جریان انداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه الیوم السابع، دادگاه اسپانیایی در جزیره بالئارس مجددا پرونده تجاوز ولید بن طلال بن عبدالعزیز به دختر 20 ساله را به جریان انداخت.

دادگاه بدوی در ماه مه سال 2010 پرونده شکایت این دختر 20 ساله علیه شاهزاده سعودی را مختومه اعلام کرده بود، اما دادگاهی دیگر در ماههای مه و جولای سال 2011 مجددا پرونده را به جریان انداخته است و پس از تکمیل مراحل قانونی از مقامات عربستانی خواسته می شود متهم را تحویل مقامات قضایی اسپانیایی دهند تا به این پرونده رسیدگی شود.

این در حالی است که "هبه فطانی" مدیر اجرایی شرکت المملکه القابضه که مالک آن ولید بن طلال است مدعی شد که وی در زمانی که دادگاه اعلام کرده است در جزیره ایبیزا نبوده است.

وی ادعا کرد: ولید بن طلال شخصیت معروفی است و بسیاری مجذوب وی می شوند، اما شکایت یک زن که بن طلال را متهم کرده است که در تابستان گذشته وی را مورد هتک حرمت قرار داده است، بی اساس است زیرا وی در آن زمان در جزیره ایبیزا حضور نداشته و 10 سال است که ولید بن طلال به آن جزیره نرفته است!

شایان ذکر است برادر زاده 56 ساله ملک عبدالله صاحب سهام عمده در شرکتهای سیتی بانک و شرکت نیوزکرپوریشن است و مجله فوربس وی را در رده بیست و ششمین مرد ثروتمند جهان دانسته است.

نظرات بینندگان