arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۲۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۲ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۰

مصباح یزدی: دیگر برای برخی احترامی قائل نیستیم

وی تصریح کرد: این عناصر در عمق وجود شیعیان است و زندگی، فکر، رفتار و منش ما بر این اصول مبتنی است و تا این روحیه و عناصر در فرهنگ ما زنده است، دشمنان در توطئه‌های خود ناکام مانده و پیروزی از آن ماست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نسیم نوشت: محمدتقی مصباح یزدی ظهر دیروز در دیدار جمعی از فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران سراسر کشور با اذعان به اینکه اطاعت از رهبری برکات زیادی دارد، گفت: اگر تدابیر رهبری و اطاعت مردم در سال‌های اخیر به ویژه در کوران توطئه‌ها علیه نظام و ساخت و پاخت‌های پنهانی نبود، چیزی از انقلاب باقی نمی‌ماند.

عضو مجلس خبرگان رهبری عشق به شهادت در راه حق و شهادت طلبی را عنصر دیگر فرهنگی مردم ایران زمین دانست و افزود: عنصر جهاد و شهادت در همه جا هست اما عشق و آرزوی شهادت در رکاب امام حسین(ع) و در مقابل عده‌ای مسلمان نما که به نام اسلام به روی امام حسین(ع) شمشیر کشیدند تنها در مذهب شیعه وجود دارد.
 
وی تصریح کرد: این عناصر در عمق وجود شیعیان است و زندگی، فکر، رفتار و منش ما بر این اصول مبتنی است و تا این روحیه و عناصر در فرهنگ ما زنده است، دشمنان در توطئه‌های خود ناکام مانده و پیروزی از آن ماست.
 
مصباح یزدی با اشاره به هتاکی برخی عناصر به سپاه پاسداران بیان داشت: سپاه و بسیج روز به روز قدرتمند و آبرومندانه‌تر به حرکت خود ادامه می‌دهد و این نه به دلیل عنصر و لباس که به دلیل عشق به شهادت و عنصر فرهنگی موجود در عمق آن است.
 
رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی با تاکید بر تبعیت از ولی فقیه به عنوان حلقه‌ای از زنجیره ولایت گفت: کسانی در این کشور هستند که زمانی به آنها علاقه و محبت داشتیم اما امروز دیگر احترامی برای آنها قائل نیستیم چون خودشان به دست خودشان آبرویشان را ریختند و از ولایت جدا شدند.
 
وی ولایت را رمز بقای جامعه اسلامی دانست و افزود: ولایت زنجیره‌ای است که از خدا شروع شده و تا ولی فقیه و بعد از آن امام زمان(عج) ادامه دارد که اگر یکی از این زنجیره‌ها یا حلقه‌ها پاره شود، زنجیر کارآیی خود را از دست خواهد داد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شریف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
26
0
درود بر استاد مصباح یزدی(دامت افاضاته). انشالله بتونیم در راه ولایت گام برداشته و توطئه فتنه گران ومنحرفان را در نطفه خفه کنیم.
نظرات بینندگان