arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۲۶۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۲ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۰

تشرف 100 هزار انگلیسی به دین اسلام

سفیر جمهوری اسلامی ایران در واتیکان با ذکر نمونه‌ای از زیرسئوال رفتن ارزش‌های غربی‌ها، بیان داشت: سوئیس یکی از دموکراسی‌ترین و زیباترین کشور اروپایی است ولی بیشترین خودکشی اروپا در این کشور انجام می‌شود و حتی مسئولان این کشور می‌خواستند قانون منع حمل سلاح را به تصویب برسانند تا مردم این کشور با اسلحه کمری خودکشی نکنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهر نوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر ناصری شامگاه چهارشنبه در همایش بیداری اسلامی و جهان مسیحیت که در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه غرب، سرخورده و دل‌زده از مکاتب ماتریالیستی و احزاب بازیگر سیاسی است، گفت: امروز ارزش‌های غربی‌ها نه تنها راهگشا نیست بلکه به بن‌بست رسیده است و غرب به شدت در غربت و غم و بحران سیاسی است.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در واتیکان با ذکر نمونه‌ای از زیرسئوال رفتن ارزش‌های غربی‌ها، بیان داشت: سوئیس یکی از دموکراسی‌ترین و زیباترین کشور اروپایی است ولی بیشترین خودکشی اروپا در این کشور انجام می‌شود و حتی مسئولان این کشور می‌خواستند قانون منع حمل سلاح را به تصویب برسانند تا مردم این کشور با اسلحه کمری خودکشی نکنند.

ناصری با هشدار به برخی افراد و گروه‌هایی که حامی غربی‌ها هستند گفت: آنهایی که سینه چاک غرب و غرب‌زده هستند و خیال می‌کنند لندن و پاریس و برلین و ... صحنه آزادی و بهشت برین است، سخت در اشتباهند. امروز این شهرها در غم و غربت و گسست نسل و فروپاشی خانواده بسر می‌برند.

وی گفت: اگر روزی دوربین‌های خیابان‌های لندن خاموش شود و برخوردهای سخت و خشن پلیسی و دادگاه‌ها تعطیل شوند، قتل و غارت و جنایت اروپا را فرا می‌گیرد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در واتیکان تاکید کرد: در این فضای دل‌مرده و سرخورده وقتی اسلام ناب و سنن به‌حق الهی مطرح می‌شود برای غربی‌ها جاذبه بسیاری دارد.

تشرف 100 هزار انگلیسی به دین مبین اسلام
وی با اشاره به گسترش بیداری اسلامی در جهان گفت: امروز بیداری اسلامی فقط در مصر و تونس و کشورهای عربی نیست، بلکه در قلب اروپاست.

ناصری از تشرف 100 هزار انگلیسی به دین مبین اسلام خبر داد و تصریح کرد: بسیاری از این افراد را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی یکی از انگیزه‌های مسلمان‌شدن بانون انگلیسی را حجاب و پوشش اسلامی عنوان کرد و گفت: وقتی از زن تازه مسلمان شده انگلیسی گفته می‌شود که وقتی به دین اسلام گرایش پیدا کردی باید پوشش و حجاب داشته باشی، این زن می‌گوید اتفاقاً من برای پوشش و حجاب اسلامی مسلمان شدم.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در واتیکان تاکید کرد: ترس مسئولان کشورهای اروپایی این است که روزی حجاب و پوشش اسلامی کل اروپا را فرا بگیرد.

وی ادامه داد: امروز دنیای غرب تشنه پذیرش اسلام ناب نبوی به خصوص اسلام ناب خردورز و اعتدالی شیعی است و سابقه خوش تمدن اسلامی آنها را به خود جلب کرده است.

ناصری با اشاره به پوشش گسترده تقدیم استوارنامه سفیر جمهوری اسلامی ایران به پاپ از شبکه‌های مختلف رسانه‌ای اظهار داشت: 15 روز قبل از این مراسم سفیر آمریکا در مراسمی استوارنامه خودش را به پاپ ارائه داد ولی این مراسم بازتاب خوبی نداشت و این حاکی از توجه مقامات واتیکان به عالمان شیعی است.

وی تاکید کرد: اگر اسلام به معنای واقعی آن تبیین شود حتی مسیحی‌ها به اسلام ناب گرایش پیدا می‌کنند.

آینده اروپا از آن مسلمانان است
سفیر جمهوری اسلامی ایران در واتیکان با بیان اینکه آینده اروپا از آن مسلمانان است، تصریح کرد: با ارزش‌های چالش‌زای غرب، مسئله ازدواج ارزش خودش را از دست داده و کشورهای غربی با رشد منفی نسل و فروپاشی خانواده مواجه هستند و از طرفی دیگر مسلمانان مهاجر به این کشورها بر اساس سنن الهی رو به افزایش هستند.

وی ادامه داد: برخی از مسئولان کشورهای اروپایی به اصطلاح می‌خواستند جلوی تکثر فرهنگی در اروپا را بگیرند تا فرهنگ‌های وارداتی در فرهنگ این کشورها هضم شود ولی سیاست‌های آنها تاثیر نداشت و فرهنگ اروپایی در فرهنگ‌های وارداتی به خصوص اسلام هضم می‌شود.

ناصری وظیفه و مسئولیت عالمان شیعی را در نقطه حیات مجدد دین در صحنه جهانی سنگین دانست و تاکید کرد: برژینسکی مشاور امنیتی رئیس جمهور وقت آمریکا در اوایل انقلاب اسلامی گفته بود که ما از حیات مجدد اسلام می‌ترسیم‎. آقای برژینسکی! ابوجهل و ابولهب هم می‌ترسیدند.

وی ادامه داد: با وجود همه توطئه‌هایی که علیه اسلام شده است، اسلام ناجی پای به عرصه گذاشته و امروز عصر بیداری اسلامیت است.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در واتیکان تعامل پیروان اسلام و مسیحیت را در گسترش بیداری اسلامی و تحقق اهداف دو دین الهی موثر دانست و خواستار تقویت ارتباط علما و شخصیت‌های مذهبی مرکز جهان مسیحیت و مرکز اسلام شیعی شد.

ترس مقامات واتیکان از روی کارآمدن تندورها در کشورهای لیبی و تونس و...
حجت‌الاسلام ناصری در پاسخ به سئوالی در مورد واکنش پاپ به نهضت‌های مردمی در کشورهای اسلامی گفت: مقامات واتیکان از اینکه گروه‌های تندور و افراطی در کشورهای لیبی و تونس و... حاکم شوند بسیار حساس هستند، به خاطر اینکه احساس می‌کنند با روی کار آمدن این گروه‌ها اقلیت‌های دینی به خطر می‌افتند.

وی ادامه داد: آنها موضع مخالفتی با بیداری اسلامی ندارند و این را حق مردم می‌دانند که در برابر حکومت استبدادی بایستند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در واتیکان اظهار داشت: مقامات واتیکان در برابر دیکتاتور لیبی و جنایت‌های وی موضع تندی گرفتند و انتظار می‌رفت در برابر کشتار مردم بحرین نیز موضع‌گیری می‌کردند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
7
4
حقیقتا که دین مبین اسلام بهترین، کاملترین و سالم ترین دین خداست.دین صلح و آرامش و آسایش است.
فقط حیف که بعضی ها ازش سوء استفاده می کنند و این دین را به ما بد نشان می دهند.
و هر کس که پیرو دستوراتش باشد در دو عالم سعادتمند واقعی خواهد بود.
(دین در نزد خدا اسلام است)
مطمئنا هر کس به این نظر منفی بده یا لائیک است یا دین ستیز و خدا نشناس
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۵
جمله آخرت نشون میده چقدر به نظرات دیگران احترام میگذاری!!
مهدی ن.
| NETHERLANDS |
۰۴:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۵
منفی‌ها کار انگلیسه٬ نه؟
محسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۵
جمله ی آخرم عین حقیقت بود.
نظرات بینندگان