arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۲۶۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۳ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۰

احمدی نژاد: دانشگاه آزاد "بيله سوار" را بين‌المللي مي‌كنيم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس‌ جمهور در پاسخ به درخواست مردم بیله‌سوار مبنی بر بین‌المللی کردن دانشگاه آزاد این شهرستان گفت که تلاش می‌کنیم تا دانشگاه آزاد این شهرستان بین المللی شود.
خبرگزاری فارس: دانشگاه آزاد "بيله سوار" را بين‌المللي مي‌كنيم

به گزراش انتخاب به نقل از فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور صبح امروز چهارشنبه طی سخنانی در جمع مردم "بیله‌سوار" با اشاره به درسی از پیامبر (ص)‌گفت: پیامبر ما الگو و اسوه همه بشریت است.

وی با بیان اینکه کاری که مفید است باقی خواهد ماند خاطرنشان کرد: تلاش همه افراد برای رسیدن به سعادت جاودانگی است بنابراین همه تلاش هایی که در طول تاریخ افتاده برای نیل به سعادت است.

رئیس جمهور افزود: خصلت‌های الهی انسان برای رسیدن به سعادت و جاودانگی آفریده شده است. بنابراین هرکس هر تلاش خوب یا بدی انجام می‌دهد در عمق وجودش به دنبال سعادت، ماندگاری و عزت است.
 
وی با بیان اینکه اگر به همه افراد نگاه کنید همه به دنبال سعادت هستند، با طرح سؤالی مبنی بر اینکه چه کاری انسان را سعادتمند و ماندگار می‌کند؟ تصریح کرد: هرکاری که برای جامعه مفید باشد و در جهت کمال، سعادت، رفاه و عزت جامعه باشد انسان را سعادتمند می‌کند.
 
احمدی‌نژاد ادامه داد: کسانی که برای جیب‌شان میلیون‌ها انسان را می‌کشند اینها هرگز روی سعادت را نخواهند دید و در عالم ماندگار نخواهند شد و تمام آنها در تاریخ با ننگ دفن خواهد شد.
 
وی گفت: خدا را سپاسگذاریم که ملت ایران و مردم بیله‌سوار اهل کار مفید، خدمت، سلامت و اهل تلاش برای سعادت کشور عزیزمان هستند.
 
رئیس جمهور با بیان اینکه هرکاری که نافذ باشد عمل صالح است تصریح کرد: عمل صالح انسان را به ملکوت می‌رساند و همه استعدادهای انسانی را شکوفا می‌کند.

احمدی نژاد در ادامه سخنان خود مردم را به توجه به وضع دنیا فراخواند و اظهار داشت: این کشورهای مدعی را ببینید کارهای فراوانی را انجام می‌دهند. موشک و ماهواره پرتاب می‌کنند اما کارشان به نفع بشریت نیست ماندگار نیستند و هرچقدر سر و صدا بکنند ولی در حال نابودی هستند.
 
وی افزود: این کشورهای غربی 300سال تلاش و برنامه ریزی کرده و دنیا را اشغال و رژیم منحوس صهیونیستی را تأسیس کردند تا حکومتشان ماندگار شود اما می بینیم به لطف خداوند و بیداری ملتها اساس حکومتها در حال نابودی است چرا که از اول کارشان به نفع بشریت نبود البته دست و پا می‌زنند و حتی اخیرا ملت بزرگ و رو به پیشرفت ایران را تهدید کردند که بنده به نمایندگی از همه ملت ایران به آنها می‌گویم شما اشتباه می کنید چرا که راه نجات شما برگشت به راه پیامبران و ملتهاست و باید خودتان را اصلاح کنید و نباید تجاوز و دزدی کنید که این یک دعوت دلسوزانه است اما اگر به این نصیحت دلسوزانه گوش نکنند دست قدرت خدا از آستین ملتها بیرون خواهد آمد و به زودی همه قدرت‌های فاسد را از کاخ فسادشان به زیر خواهد کشید.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود ساختن کشور را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه امروز ساختن ایران کمکی به انسانیت و باز کردن راه سعادت بر روی همه ملت‌هاست، این کار را مأموریت ملت ایران دانست.

احمدی نژاد افزود: باید همه نقاط ایران آباد شود به گونه‌ای که وقتی کسی وارد ایران شد یک کشور پهناوری را ببیند که همه نقاط آن آباد شده است.
 
رئیس جمهور همچنین با بیان اینکه برخی می‌گویند ساختن ایران نشدنی است گفت که پاسخ به این حرفها روشن است . چرا نمی‌شود ایران را ساخت؟ سرزمین ایران سرشار از ثروت و معادن و جنگل‌هاست بنابراین می‌شود ایران را ساخت چرا که در 8 سال دفاع مقدس دیدیم که ملت با دست خالی همه دنیا را پس زد و در شهر ما نیز پیشرفت‌های زیادی کردیم.
 
رئیس جمهور در قسمت پایانی سخنان خود پیگیری مصوبات سه دوره و ایجاد اشتغال را از اهداف دور چهارم سفرهای استانی برشمرد و اظهار داشت: در دور چهارم سفرهای استانی همه مصوبات دوره قبلی را بررسی می‌کنیم تا آنهایی که انجام نشده به سرانجام برسد.
 
رئیس جمهور در پاسخ به درخواست مردم بیله سوار مبنی بر بین‌المللی کردن دانشگاه آزاد این شهرستان گفت که تلاش می‌کنیم تا دانشگاه آزاد این شهرستان بین المللی شود.

وی همچنین اشاره‌ای به درخواست مردم "گوگ تپه" کرد و اظهار داشت: مردمی این بخش 2500 نفر جمعیت دارند که می‌خواهند به شهر تبدیل شوند که این درخواستشان انجام می‌شود.

احمدی نژاد در ادامه و در پاسخ به درخواست دیگر مردم بیله سوار مبنی بر ایجاد منطقه آزاد اقتصادی تصریح کرد: ما به عنوان دولت با این کار موافق هستیم اما طبق قانون باید مجلس تصریح کند از همین رو دولت لایحه‌ای به مجلس می‌دهد که امیدواریم تصویب شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
SWITZERLAND
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
0
1
چرا شنونده از خود نمیپرسد که چه منطقی در این ادعا پنهان است؟!!!!
مسلم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۵
0
0
حتما این کارو بکن بابا!!!
نظرات بینندگان