arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۲۸۱۳
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۶ - ۲۱ آذر ۱۳۹۶

استانداری کرمان: زلزله 6.1 ریشتری و 6.2 ریشتری هجدک 2 زلزله مستقل بودند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر کل مدیریت بحران و حوادث غیر مترقبه استانداری کرمان با اشاره به اینکه زلزله 6.1 در منطقه اطلاع‌رسانی انجام شده بود و مردم نکات ایمنی را رعایت کرده بودند لذا تلفاتی نداشته‌ایم، اعلام کرد: دو زلزله (6.1 ریشتری و 6.2 ریشتری) هجدک دو زلزله مستقل از یکدیگر بودند.

علی حسین‌زاده‌مهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا به تشریح آخرین وضعیت زلزله 6.2 ریشتری ظهر امروز 21 آذرماه پرداخت و گفت: اولویت اول ما جان مردم است لذا تا کنون آماری از تعداد خانه‌های تخریب شده را نداریم.

وی، تعداد مصدومین را 17 نفر اعلام کرد و افزود: 14 نفر در کرمان و 3 نفر در راور مصدوم شده‌اند که این مصدومین به دلیل فرار ناشی از ترس بوده است و نکته قابل توجه این است که در منطقه زلزله‌زده مجروح نداشته‌ایم.

مدیر کل مدیریت بحران و حوادث غیر مترقبه استانداری کرمان با بیان این که برق هیچ یک از نقاط زلزله‌زده قطع نیست، اظهار کرد: فقط راه روستای دیزی دچار مسدود شده است که در حال بازگشایی آن هستیم.

وی با اعلام این خبر که 24 پس لرزه تا نیم ساعت قبل منطقه هجدک راور را لرزانده است، عنوان کرد: براساس گزارشات رسیده تاکنون حدود سه خانه با سازه خشت و گلی که در زلزله قبلی دچار حادثه شده بودند، مقداری تخریب شدند.

حسین‌زاده‌مهرابی بیان کرد: متاسفانه تا حدود یک ساعت پس از زلزله تماس از طریق تلفن همراه با مناطق زلزله‌زده غیر ممکن بود. زلزله 6.1 در منطقه اطلاع‌رسانی انجام شده بود و مردم نکات ایمنی را رعایت کرده بودند لذا تلفاتی نداشته‌ایم.

برچسب ها: زلزله ، کرمان ، هجدک
نظرات بینندگان