arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۲۸۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۲ - ۲۱ آذر ۱۳۹۶

ترامپ: آمادگی نظامی بهترین کار برای جلوگیری از مناقشه/بهترین سلاح ها را می سازیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس جمهوری آمریکا بهترین کار برای جلوگیری از مناقشه را آمادگی نظامی می داند و می گوید ما بهترین سلاح ها را می سازیم و به سربازانمان می رسانیم.

دونالد ترامپ روز سه شنبه در آئین امضای لایحه بودجه دفاعی آمریکا اظهار کرد: با امضای لایحه بودجه دفاعی، نیروهای مسلح را بروز می کنم.

وی با این ادعا که درهشت ماه اخیر موفقیت های زیادی در مبارزه با داعش داشته ایم، ادامه داد: این لایحه، بودجه دفاع موشکی آمریکا را افزایش می دهد.

رئیس جمهوری آمریکا با بیان این که در سال های اخیر، بودجه ارتش آمریکا کاهش یافته بود، اضافه کرد: این لایحه نسبت به 7 سال اخیر، بزرگترین افزایش تعداد سربازان را ایجاد می کند و بزرگترین افزایش حقوق آن ها را در 8 سال اخیر میسر می کند.

ترامپ از کنگره خواست تا تمام محدودیت ها را کنار بگذارد تا این لایحه را به تصویب برسد و گفت: ما به ارتشی احتیاج داریم که کامل و ایده آل باشد. من از دموکرات ها می خواهم با توجه به تهدیدات جهانی، تهدیدات خود را کنار بگذارند و برای تامین بودجه ارتش کمک کنند.

وی تاکید کرد حمایت از کشور باید دو حزبی باشد و باید فراحزبی به سربازانمان کمک کنیم. آن ها سزاوار این هستند که از این کمک ها برخوردار باشند.

رئیس جمهوری آمریکا پیام این لایحه را به متحدان و دشمنان خود اینگونه تفسیر می کند که آمریکا مصمم، قوی و آماده است و وقت زیادی صرف نخواهد شد که قوی ترین باشیم.

وی لایحه بودجه نظامی 700 میلیارد دلاری سال 2018 را امضا کرد و گفت این لایحه روند تقویت ارتش ایالات متحده را تسریع می‌کند.

ترامپ همچنین از این فرصت استفاده کرد و با توجه به حادثه انفجار در گذرگاه ورودی اتوبوس رانی منهتن گفت: اتباع خارجی که مهاجرت کرده اند، مرتکب حملات تروریستی در نیویورک شدند و کنگره باید درباره مهاجرت هم اقدام کند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان