arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۲۸۷۵
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۲۲ - ۲۱ آذر ۱۳۹۶

استاندار کرمان؛ از رتبه‌ی نخست پدافند غیرعامل تا اخراج مدیران ارتباطی از جلسه!/ مدیریت بحران یا ایجاد بحران و نمایش ساختگی برای مردم؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


چگونه است که استاندار استان کرمان که کمتر از دو ماه قبل در حوزه‌ی پدافند غیرعامل رتبه‌ی نخست کشوری را کسب و لوح تقدیر دریافت کرده است، در شرایط مواجهه با یک بحران ارتباطی، از وضعیت ارتباطات همان استان گلایه کرده و مدیران حوزه‌ی ارتباطات کرمان را از جلسه بیرون می‌کند؟

به گزارش سیتنا، علیرضا رزم‌حسینی، استاندار کرمان شامگاه سه‌شنبه در ستاد مدیریت بحران استان کرمان خطاب به مسعود الهامی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان، گفت: این استان در زمینه‌ی ارتباطات و مخصوصا آنتن دهی تلفن همراه دچار مشکلات فراوان است و ما در شرایط بحرانی به سر می‌بریم.

در همین حال، اسداله رنجبر، رئیس اداره‌ی ارتباطات سیار مخابرات منطقه‌ی کرمان در پاسخ به استاندار کرمان تاکید کرد که این موارد صحت ندارد و ما در استان کرمان مشکل ارتباطات سیار نداریم.

در ادامه‌ی جلسه، استاندار کرمان، الهامی و رنجبر را از جلسه بیرون کرد و گفت که تا ارتباطات درست نشود ما مدیرکل ارتباطات در استان نداریم.

در همین حال طی ساعات اخیر فیلمی تقطیع شده از جلسه‌ی ستاد بحران استان کرمان به شکل گسترده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که حاوی سخنان گلایه‌آمیز استاندار کرمان خطاب به مدیران ارتباطی این استان است و شائبه‌ی نمایشی بودن به جای رسیدگی به امور مردم این استان را دارد.

این سخنان و برخوردهای استاندار کرمان با مدیران ارتباطی این استان در شرایطی رخ داده است که حمید ذکاء‌اسدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، کمتر از دو ماه پیش و هفته‌ی نخست آبان‌ماه، با تجلیل از وضعیت امنیت سایبری در این استان، تاکید کرد: در حالی استان کرمان در آغاز کار دولت یازدهم در زمینه‌ی پدافند غیرعامل در آخر جدول استان‌های کشور بود که امروز با برنامه‌ریزی‌های انجام شده رتبه برتر در حوزه‌ی پدافند غیرعامل را دارد.

حال چگونه است، استاندار استانی که کمتر از دو ماه قبل در حوزه‌ی پدافند غیرعامل رتبه‌ی نخست کشوری را کسب و لوح تقدیر دریافت کرده است، در شرایط مواجهه با یک بحران ارتباطی، از وضعیت ارتباطات همین استان گلایه کرده و مدیران حوزه‌ی ارتباطات استانش را از جلسه بیرون می‌کند؟

نظرات بینندگان