arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۲۸۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۴ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۰

چرا سپاهان 3 بر صفر بازنده شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سپاهان اصفهان شب گذشته در حالی السد قطر را شکست داد که در پایان مشخص شد با نتیجه سه بر صفر بازی راباخته است!

به گزارش انتخاب یک بار دیگر از آن اتفاقاتی که فقط درایران می افتد.در حالی که کمتر از چند ماه از گاف تاریخی فدراسیون فوتبال در مورد تیم امید و ماجرای بازی با عراق(استفاده کردن از بازیکن محروم) می گذرد این بار این گاف در لیگ قهرمانان و برای بازی با سپاهان تکرار شد.

سپاهانی ها که شب گذشته موفق به شکست دادن السد در اصفهان شدند در حالی این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتند که ازیک بازیکن دو اخطاره در ترکیب خود استفاده کردند.

رحمان احمدی دروازه‌بان اول سپاهان در این فصل و فصل قبل پرسپولیس، در ابتدای همین فصل لیگ قهرمانان که دو فصل لیگ برتر ما را شامل می‌شود، دو بازی برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان انجام داد که هر دو در بیرون از خانه بود و در هر دو بازی هم اخطار دریافت کرد. در دقیقه 47 بازی با الاتحاد عربستان و در دقیقه 66 بازی با الوحده امارات. نکته عجیب و شاید هم جالب ماجرا این است که مدیران تیم السد این موضوع را می‌دانستند و بلافاصله بعد از پایان بازی شکایت خود را به نماینده AFC دادند؛ اما هیچ یک از مدیران سپاهان این موضوع را نمی‌دانست. درست مثل همان ماجرای تیم امید ایران.

ماجرا از وقتی جدی شد که رحمان احمدی 20 دقیقه بامداد امروز به هوشنگ نصیرزاده زنگ زد و از او پرسید اخطارهای او در بازی‌های پرسپولیس در همین فصل لیگ قهرمانان محاسبه می‌شود یا نه و وقتی با پاسخ مثبت او روبرو شد، گفت که السدی‌ها شکایت کرده‌اند. نصیرزاده به احمدی گفت که شکایت قطری‌ها وارد است و به این ترتیب سپاهان بازی رفت و خانگی خود مقابل السد را 3 بر صفر باخت.

این اتفاق در حالی افتاد که مسئولان باشگاه السد بلافاصله پس از اتمام بازی در نامه ای اعتراض خود را به مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کردند.

اگرچه هنوز رایی در این مورد صادر نشده و سپاهان هنوز بازنده این بازی نیست؛ اما بعید است کنفدراسیون فوتبال آسیا چیزی غیر از این رای صادر کند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
1
14
مبارک باشد !کلا باید همه چیزمان به همه چیزمان بیاید!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۵
0
1
افتخاری دیگر از بهترین فدراسیون و باشگاه های جهان !!!!!!!!
کامران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
0
0
یا این فدراسیونی که ما داریم باید انتظار بدتر از اینم داشت باشیم
نظرات بینندگان