arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۲۹۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۵ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۰

نماینده AFC اجازه بازی داد،مدرکش موجود است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رحمان احمدی همان بازیکنی است که دو اخطاره بود و مقابل السد بازی کرد.

به گزارش انتخاب؛ گلر سپاهان بعد از این اتفاق بزرگ، اصلا حال و حوصله حرف زدن ندارد. می گوید شب گذشته تا صبح بیدار بوده و دارد «دیوانه» می شود. او در گفت و گوی اختصاصی با خبرآنلاین در این باره توضیح می دهد و می گوید اصلا بی خبر بود که دو کارته است.

*آقای احمدی! همه جا حرف از شماست. برای دیدار با السد دو کارته بودید اما بازی کردید. می شود بگوئید جریان چیست؟

من در پرسپولیس که بازی می کردم، در لیگ قهرمانان دو کارت گرفتم، یعنی در بازی های مقدماتی. وقتی از این تیم جدا شدم کلا فراموش کردم که دو کارته هستم و بازی بعدی لیگ قهرمانان آسیا را از دست دادم. بعد از بازی دیشب رفتم خانه و حول و حوش ساعت 12 شب آقای بصیرت با من تماس گرفت و گفت تو دو اخطاره بودی و نباید بازی می کردی. من تازه یادم آمد که دو کارت زرد گرفته بود.

*در کدام بازی ها؟

با بازی با الاتحاد عربستان و الوحده امارات.

*واقعا یادت نبود؟ ما داریم درباره لیگ قهرمانان حرف می زنیم نه مسابقات خودمان.

به خدا یادم نبود که دو کارته هستم. یک نکته مهم دیگری هم در این میان وجود دارد. پیش از بازی آقای بصیرت پیش نماینده AFC رفت و پرسید از بازیکنانی که در لیست ما هست، کسی مشکلی برای حضور در این دیدار ندارد؟ نماینده هم گفته بود نه مشکلی نیست. حتی زیر برگه را امضا زده و مدرکش هم هست اما حالا اینکه چطوری قطری ها فهمیده اند و سریعا هم اعتراض کرده اند برای خود من هم باعث تعجب شده.

*معمولا در این جور وقت ها، باشگاه قبلی ابلاغیه محرومیت بازیکن را به باشگاه جدید می دهد. این کار از طرف پرسپولیس هم صورت نگرفته بود؟

نه، هیچ نامه ای در کار نبوده است. واقعا من خودم هم نمی دانستم. وقتی من از پرسپولیس به سپاهان آمدم به طور کلی این موضوع از یادم رفته بود ولی رسم است در اینجور مواقع اگر AFC نامه ای به باشگاهم زده باشد،‌ در صورت انتقال من همان نامه را به باشگاه جدید بدهند. الان نمی توانم در این باره حرف بزنم. خیلی وضعیت بدی دارم.

*وقتی خبرش را شنیدی چه اتفاقی افتاد؟

واقعا شوکه شدم. بالاخره تیم برده بود و من هم مثل همه خوشحال بودم. باور کنید از دیشب تا الان نخوابیده ام. دیگر دارم دیوانه می شود. بازی سنگینی را برده بودیم و داشتیم برای بازی برگشت آماده می شدیم اما با این اتفاق، همه چیز به هم ریخته.

*مقصر این اتفاق کیست؟

من نمی دانستم. باشگاه هم نمی دانست. این یک بدشانسی بود. فوتبال است و بالا و پائینی های خاص خودش. می توانستیم با نتیجه یک بر صفر در قطر شانس زیادی برای رفتن به نیمه نهایی داشته باشیم اما با این نتیجه ای که احتمالا اعلام خواهد شد کارمان خیلی سخت تر می شود.

*تو فکر می کردی ممکن است کارتت بخشیده شده باشد؟ در حالیکه کارت به اسم بازیکن می خورد.

من قانون را نمی دانستم و اصلا هم یادم نبود که دو کارته هستم وگرنه دیوانه نبودم که برای یک بازی بزنم و همه چیز را خبرا کنم. به خدا نمی دانستم. الان واقعا بازی کردن برایم سخت است. کمی که فکر می کنم می بینم شاید همین اتفاق باعث شود تلاش های یکساله تیم برای رسیدن به نیمه نهایی از بین برود. سپاهان خیلی زحمت کشید که به اینجا رسید. جلوی السد هم خوب بازی کردیم. بالاخره کسی هم در این باره از من سوالی نپرسید که یادم بیاید اصلا اخطار دارم یا نه. اگر یادآوری می شد شاید جلوی این اتفاق را می گرفتیم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
0
2
... ديگه شورشو در اورديد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
0
1
اینکه دیگه تشویقها و تعریفهای با توجیح روحیه بخشی نیست و دیگر بگردن داوری نیز نمیتوان انداخت
با آبروی ایرانی بازی نکنید خجالت دارد
هيچ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۵
0
0
يعني بخشي در فدراسيون نيست كه از اين چيزا خبر داشته باشه؟
عجب فدراسيون ضعيفي داريم ما .....

وحشتناكه .....
نظرات بینندگان