arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۲۹۵
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۵ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۰

زمان قرائت شکایت نمایندگان از رئیس‌جمهور در صحن علنی مشخص شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قرائت گزارش کمیسیون اصل نود درباره شکایت نمایندگان از رئیس جمهور و بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در مورد تحقیق و تفحص از عملکرد دولت در برنامه چهارم توسعه از مهمترین و پربحث‌ترین برنامه‌های هفته آینده نمایندگان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، براساس دستور هفتگی مجلس، گزارش کمیسیون اصل نود قانون اساسی درباره چهار مورد شکایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور در هفته آینده در خانه ملت قرائت می شود.

مجلس شورای اسلامی هفته جاری روزهای یک ‌شنبه، سه ‌شنبه و چهارشنبه جلسه علنی دارد.

هم‌چنین گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد تحقیق و تفحص از عملکرد دولت در برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی اسلامی ایران هفته آینده در مجلس بررسی می شود.

گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد تفریق بودجه سال 1388 نیز در دستور کار نمایندگان قرار دارد.

همچنین گزارش کمیسیون اجتماعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بازنستگش صنعت فولاد کشور هفته آینده در مجلس بررسی می شود.

نمایندگان مجلس در هفته آینده، به بررسی گزارش کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی در مورد عملکرد واگذاری سهام شرکتهای دولتی خواهند پرداخت، ضمن آنکه کمیسیون کشاورزی گزارش خود مبنی بر تصویب تحقیق و تفحص از علل، میزان و چگونگی واردات کالاها و محصولات در دولت دهم را قرائت خواهد کرد.
نظرات بینندگان