arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۲۹۸
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۵ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۰

"گناه رسانه‌ها چیست که پشت هر فسادی جریان انحرافی قرار دارد"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه شرایط حاضر ماهیت جریان انحرافی را برای مردم روشن کرده و علت اینکه این جریان در تلاش است اتهامات اختلاس را از خود دور کند و در این راستا به هر دستاویزی جنگ می‌زند، نقش داشتن آنها در این اختلاس است، گفت: گناه رسانه‌ها چیست که پشت هر فسادی جریان انحرافی قرار دارد.

به گزارش انتخاب، زهره الهیان نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به فرافکنی دفتر رئیس‌جمهور و متهم کردن رسانه‌ها در افشای ارتباط اختلاس با برخی جریانات سیاسی، اظهار داشت: نقش جریان انحرافی در اختلاس بانک صادرات مشهود است و مستندات نشان می‌دهد اختلاس‌گران با پشتوانه جریان انحرافی توانستند به منابع ملت دست‌اندازی کرده و از بیت‌المال سوءاستفاده کنند.

وی ادامه داد: پیش از رسانه‌ای شدن ارتباط اختلاس‌گران با جریان انحرافی، با وزیر اقتصاد جلسه‌ای داشتیم و در آن دیدار متذکر شدیم که معضلات بانک صادرات، اختلاس اخیر و سوءاستفاده‌ها باید به‌شکل جدی پیگیری شود.

الهیان با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت اختلاس اخیر توسط رسانه‌ها آشکار شده و مردم از ماهیت این جریان اطلاع دارند، گفت: انتظار مردم و نمایندگان آنها در مجلس برخورد قاطع با عوامل این اختلاس است.

وی در خصوص متهم کردن رسانه‌هایی که به افشای ارتباط اختلاس‌گران با جریان انحرافی پرداخته‌اند، تأکید کرد: این جریان به دنبال فرافکنی است چراکه رسالت اصلی رسانه‌ها این است که بلندگوی دفاع از حقوق ملت باشند و اکثر رسانه‌ها نیز در این زمینه به رسالت خود عمل کرده‌اند.

عضو فراکسیون زنان مجلس در همین زمینه به برخی خبرگزاری‌ها و روزنامه‌هایی همچون، فارس، مشرق و کیهان اشاره کرد و آنها را در افشاگری اخیر مؤثر دانست و گفت: اگر آنها در باره اختلاس اخیر افشاگری نمی‌کردند، زیر سؤال می‌رفتند و حتی اعتماد مردم از آنها سلب می‌شد.

وی افزود: این رسانه‌ها به درستی به عنوان صدای مردم اعتراض آنها را نسبت به اینگونه دست‌اندازی‌ها نسبت به ثروت‌های ملی مطرح کردند که این امر جای تقدیر دارد اما آنها باید مطالبات مردم را مبنی بر برخورد جدی‌تر با عوامل اختلاس قاطعانه و جدی‌تر پیگیری کنند.

الهیان با بیان اینکه گناه رسانه‌ها چیست که پشت هر فسادی جریان انحرافی قرار دارد، متذکر شد: باید پشت‌صحنه‌های اختلاس اخیر توسط رسانه‌ها افشا شود تا جریانات سوءاستفاده‌گر از ثروت‌های ملی که این منابع را حیاط خلوت و بیت‌المال را متعلق به خود کرده‌اند، برای مردم روشن شود.

وی در خصوص اینکه چرا ارتباط اختلاس‌گران با برخی جریانات سیاسی دائم توسط جریان انحرافی تکذیب می‌شود، خاطرنشان کرد: شرایط حاضر ماهیت جریان انحرافی را برای مردم روشن کرده و علت اینکه این جریان در تلاش است اتهامات اختلاس را از خود دور کند و در این راستا به هر دستاویزی جنگ می‌زند، نقش داشتن آنها در این اختلاس است؛ اسناد موجود هم دست داشتن این جریان در سوءاستفاده بزرگ از بیت‌المال را نشان می‌دهد.
نظرات بینندگان