arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۶ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۰

دانشجو : نمی خواهیم دیواری را بین دانشجویان دختر و پسر بکشیم

نباید در محتوا چنین ادعا شود که قصد دارند دیواری را بین دانشجویان دختر و پسر بکشند در حالی که چنین نیست بلکه تعریف ما از محتوا آن چیزی است که در کنار تحصیل علم ، تهذیب نیز وجود داشته باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اسلامی کردن دانشگاهها باید محتوائی باشد.

به گزارش انتخاب؛ وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری در دیدار با استادان ، هیئت علمی و رؤسای دانشگاه‌های استان اردبیل گفت : نباید در محتوا چنین ادعا شود که قصد دارند دیواری را بین دانشجویان دختر و پسر بکشند در حالی که چنین نیست بلکه تعریف ما از محتوا آن چیزی است که در کنار تحصیل علم ، تهذیب نیز وجود داشته باشد.

کامران دانشجو با یادآوری این‌که ضعف‌های استادان در آموزش عالی کشور ما وجود دارد و این ضعف‌ها را باید از میان ببریم افزود : ریشه‌ای‌ترین و اساسی‌ترین نقطه ضعف این است که دانشگاه‌های ما مقلد غرب می‌شوند و این بزرگ‌ترین ضربه‌ای است که می‌تواند به آموزش عالی ما وارد شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این‌که دانشگاه باید مبدأ تحولات باشد اضافه کرد : اگر قصد ما ایجاد دانشگاه اسلامی است باید به محتوا پرداخت شود و به جرأت ادعا می‌کنم اگر در تمام دانشگاه ما مساجد ساخته شود اما محتوا درست نشود هیچ کاری از پیش نمی‌بریم.
نظرات بینندگان