arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۶ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۰

مسافران مشهدی در آنتالیا سرگردان شدند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هنگامه طاهری :مسافران یکی از آژانس های مشهد ، صبح امروز در اعتراض به چگونگی سرویس دهی این شرکت در آنتالیا مقابل این آژانس تحصن کردند.

به گزارش انتخاب به نقل از قدس؛ مسافران معترض کسانی هستند که به گفته خودشان با کمک سفیر ایران در استانبول و همراهی هواپیمایی اسکای به تبریز آمده و با هزینه شخصی خود به مشهد برگشتند.


یکی از مسافران به خبرنگار ما می گوید :"هنوز 90 نفر از هم وطنان ما در ترکیه سرگردانند! آنها را گروگان گرفته اند!پول برگشتشان پرداخت نشده!"

حسین زاده، یکی از مسافران نیز با بیان اینکه آژانس روزانه برای هتل پول می ریخت اظهار می دارد: "هر روز وسایل ما را از اتاقها بیرون می ریختند و می گفتند تا آژانسی که شما را فرستاده هزینه امروزتان را ندهد اتاق ندارید، در حالیکه ما هزینه سفرمان را نقدی پرداخت کردیم."

وی همچنین می افزاید آژانس مذکور حتی هزینه برگشت مسافران از آنتالیا به ایران را هم پرداخت نکرد درحالی که یک میلیون و 520 هزار تومان از هر مسافر بابت این سفر پول گرفته بود.

به گفته حسین زاده که خود را نماینده مسافران معرفی می کند،روزی که وارد آنتالیا شدند به خاطر عدم برنامه ریزی درست، 12 ساعت با زن و بچه در خیابانها سرگردان ماندند.

مشتریان این آژانس 15 شهریور از مشهد به مقصد آنتالیا پرواز کرده و 21 شهریور با وجودیکه باید ساعت 20 و 45 دقیقه به مقصد مشهد پرواز می کردند با کنسلی پرواز مواجه شدند.

مسافران دلیل کنسل شدن پرواز را عدم پرداخت هزینه پرواز توسط آژانس عنوان کردند !

حسین زاده اظهار می دارد:"همان شب با سفارت ایران در استانبول تماس گرفتیم اما آنها فقط ما را راهنمایی کردند که همان شب پروازی به تبریز انجام می شود و ما با این پرواز به ایران برگردیم.
طبق گفته این مسافر، لیدری از طرف هواپیمایی اسکای هزینه 18 نفر! را پرداخت کرده! که این پرواز ساعت 2 صبح 22 شهریور به مقصد تبریز انجام شده.

وی تصریح می کند:" ما با هزینه خودمان به مشهد برگشتیم. شما به بقیه مسافرانی که آنجا مانده اند کمک کنید."

اما مدیر آژانس در پاسخ به اعتراض مسافران می گوید:" ما مسافران را به هتل 5 ستاره فرستادیم در حالیکه هزینه هتل 4 ستاره را از آنها گرفتیم. مسافران فقط در چکینگ 2-3 ساعت معطل شدند که این هم به خاطر ورود چند تور طبیعی است. "

"حقی" می افزاید:" ما برای دلجویی از مسافران و کسب رضایتشان برای آنها تور رایگان هم گذاشتیم."

وی سپس شماره لیدرشان در آنتالیا را می گیرد و از خبر نگار ما می خواهد صحت گفته هایش را با لیدرشان در آنتالیه چک کند.

"علی باقری" تلفنی می گوید :" مسافران فقط در روز ورود به خاطر تعیین جا توسط مسولان هتل مقداری معطل شدند ."
وی گفته مسافران مبن
ی بر مشکل هر روزه با هتل را تکذیب می کند و می افزاید:" برای دلجویی و کسب رضایت مسافران دو خانواده (!)را به تور رایگان برده است".


باقری همچنین اظهار داشت:"در روز برگشت طبق برنامه مسافران را به فرودگاه بردیم اما برنامه پرواز به ما مربوط نمیشد. برنامه پرواز از طرف هواپیمایی اسکای و به دلایل داخلی خودشان کنسل شد."

وی علاوه بر این یادآور شد بقیه مسافرانی که در آنتالیا مانده بودند دیروز به ایران برگشتند.
نظرات بینندگان