arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۳۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۶ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۰

صدرعاملی از دلایل انتخاب ' جدایی نادرازسیمین 'برای شرکت در اسکار می گوید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قدس انلاین- قاآنی- عضو هیات انتخاب فیلم ایرانی اسکار در گفت وگو با خبرنگار ما از دلایل انتخاب ' جدایی نادرازسیمین 'برای شرکت در اسکار گفت.

رسول صدر عاملی عضو هیات انتخاب فیلم ایرانی اسکار در گفت و گو با خبرنگار ما درباره شرایط و دلایل انتخاب فیلم" جدایی نادر از سیمین "ساخته اصغر فرهادی برای حضور در اسکار گفت:شرایط پذیرش اکادمی اسکار بدین شکل است که انها فیلمی را انتخاب می کنند که مفهوم کامل سینما را داشته باشد.
رسول صدر عاملی افزود: در واقع برای اسکار فسلمی که هم وجه هنری و هم جذب مخاطب عام را در خود داشته باشد فیلم کاملی است در حالیکه در کشور ما فیلمی که مخاطب بیشتری دارد یعنی فیلم هنری نیست و یا بلعکس!
عضو هیات انتخاب فیلم ایرانی اسکار در ادامه افزود: فیلم" جدایی نادر از سیمین" فیلم شناخته شده ای در جهان است و در بسیاری از جشنواره ها و کشورها اکران شده است و وقتی به پرونده فیلم نگاه می کنید متوجه 400 نقد مثبت در رسانه های مختلف جهان درباره این فیلم می گردید که این نشان از شایستگی فیلم برای نماینده بودن ایران در اسکار است.
وی تصریح کرد: من امیدوارم بعد از چندین سال از موفقیت فیلم" بچه های آسمان" بار دیگر" جدایی نادر از سیمین "علاوه بر کاندید شدن جایزه اصلی را نیز نصیب ایران نماید.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۵
1
0
البته متاسفانه رویه معمول انتخاب جهانی اسکارازبین فیلم های ایرانی فیلم هایی که چهره سیاه ازآداب ورسوم ایرانی وتعصب ها وخرافه ها درآن به وضوح فریادمی معمولابیشترموردتوجه جهانی قرارمیگیرندتابه کارگیری زبان مشترک ملت ها...قابل توجه جنبش های فعال درزمینه فمینیسم....!
نظرات بینندگان