arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۳۶۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۰ - ۲۶ آذر ۱۳۹۶

عضو شورای شهر: کرج تا چهار سال آینده باید به مقصد گردشگری ۱ تا ۳ روزه تبدیل شود / الان شهری گذری است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

‌رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر کرج با بیان اینکه کرج در حال حاضر شهری گذری است، گفت: طی چهار سال آینده کرج باید به مقصد گردشگری یک تا سه روزه تبدیل شود.

‌به گزارش‌ ایسنا‌، احد رسولی در سی و یکمین جلسه شورای شهر کرج گفت: کرج شهری گذری است و ما دنبال این هستیم که در این چهار سال، این کلانشهر را به مقصد گردشگری یک تا سه روزه تبدیل کنیم.

رسولی افزود: اگر بخواهیم چنین هدفی را عملی کنیم باید براساس رویکردهایی که در در حوزه چشم انداز پیش بینی شده و براساس مطالعات انجام شده و پیش بینی‌های گردشگری به این پهنه‌ها دقت بیشتر و برنامه‌ریزی لازم را داشته باشیم.
وی ادامه داد: براساس پروژه های مطالعاتی، بخش عمده‌ای از پهنه‌های شهر کرج در طرح تفصیلی در قالب پهنه‌های توریستی‌، تفریحی و گردشگری پیش بینی شده است.
رسولی به چند نمونه از این طرح‌ها اشاره کرد و اعلام کرد: طرح گردشگری اراضی شمالی حریم شهر کرج و طرح پیاده راه حد فاصل دانشگاه خوارزمی تا استانداری و اتصال به باغات جهانشهر از جلمه این طرح‌هاست.
وی خاطرنشان کرد: این پهنه‌ها به ساماندهی نیاز دارد و باید طی یکسال آتی به مرحله مطالعات اقتصادی برسد‌.
رسولی در پایان پیشنهاد داد کلمه گردشگری نیز به کمیسیون سرمایه‌گذاری و تامین مالی شورای شهر اضافه شود اما این پیشنهاد با رای مخالف نمایندگان شورای شهر مواجه شد.

اخبار مربوط به شهرداری‌ها و شوراهای شهر را از «سرویس شهری انتخاب» دنبال نمایید
نظرات بینندگان