arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۳۶۸۷
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۰ - ۲۶ آذر ۱۳۹۶

عذرخواهی شورای شهر از مردم برای ضرب و شتم یک دستفروش

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، ری و تجریش از مردم و اتباع افغان به دلیل انتشار فیلم ضرب و شتم یک دستفروش عذرخواهی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عذرخواهی شورای از مردم برای ضرب و شتم یک دستفروش

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، ری و تجریش از مردم و اتباع افغان به دلیل انتشار فیلم ضرب و شتم یک دستفروش عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس شهری «انتخاب»، محمدجواد حق‌شناس صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه 27 آذر ماه روز جهان عاری از خشونت است، گفت: ابعاد این روز می‌تواند محلی هم باشد.

وی با اشاره به انتشار فیلمی از ضرب و شتم دستفروشی توسط ماموران سد معبر ماموران شهرداری گفت: این فیلم موجب مکدر شدن خاطر شهروندان شده و این در حالی است که بخشی از اقتصاد غیررسمی کشور از راه دستفروشی است که معیشت تعداد زیادی از افراد را تامین می‌کند.

به گزارش ایسنا، رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، ری و تجریش با بیان اینکه شهرداری تهران مسوول تامین نظم و ساماندهی فضاهای عمومی شهر است،‌ گفت: ماموران شهربان و سدمعبر باید آیینه تمام نمای تعامل و صبر مدیریت شهری باشد.

حق‌شناس افزود: من به عنوان عضو شورای شهر تهران و رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا از عموم شهروندان و اتباع افغان درخصوص این حادثه عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش ایسنا، حجت نظری نیز صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه فضاهای شهری دارای ارزش و سرزنده، جزو اولین شاخص‌های زندگی مدنی است، گفت: یکی از این فضاهای سرزنده بلوار کشاورز است که در فهرست آثار ملی ثبت شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه طراح این بلوار در واپسین روزهای عمرش عنوان کرد که تنها خواسته‌اش این است که تابلویی در مورد مشخصات این بلوار در ابتدا و انتهای مسیر نصب شود گفت: از هیات رییسه می‌خواهم که این تابلو را در این مسیر نصب کنند.

اخبار مربوط به شهرداری‌ها و شوراهای شهر را از «سرویس شهری انتخاب» دنبال نمایید
نظرات بینندگان