arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۳۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۴ - ۲۶ آذر ۱۳۹۶

شفر: ایران جوان حریف ساده ای نیست/ امیدوارم مشکل جباری حل شود

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: دیدار آسانی برابر ایران جوان بوشهر در جام حذفی فوتبال ایران نداریم و نباید حریف را دستکم بگیریم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: دیدار آسانی برابر ایران جوان بوشهر در جام حذفی فوتبال ایران نداریم و نباید حریف را دستکم بگیریم.

«وینفرد شفر» روز یکشنبه در نششست خبری پیش از دیدار مقابل ایران جوان بوشهر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه های کشور، اظهار داشت: همانطور که همه مشاهده کردند، پرسپولیس مقابل بادران با سختی های زیادی مواجه شد و ما نیز نباید حریف را دستکم بگیریم.
وی در مورد وضعبت مبهم «مجتبی جباری»، گفت: با وی نشستی برگزار کردم. هدف این است که استرس از روی باشگاه و جباری برداشته شود و امیدوارم هر دو طرف به نقطه تفاهمی برسند و این مشکل حل شود.
شفر اظهار داشت: بهترین راه برای حل این مشکل صحبت های رو در رو ببین جباری و مسئولان باشگاه است.
شفر درباره جدایی «حسن بیت سعید» از استقلال، گفت: بیت سعید دچار مصدومیت شده بود و برنامه خاص پزشکی برای بهبود وی در نظر گرفته شد. در نهایت به این تصمیم رسیدیم که بهترین وضعیت برای او رفتن به یک باشگاه دیگر است تا به شرایط آرمانی خود برگردد و بهترین آروزها را برای بیت سعید در تیم جدیدش دارم.
وی در باره لیست ورودی و خروجی تیمش توضیح داد: دو روز پیش جلسه بسیار خوبی با مدیرعامل باشگاه داشتم و اعلام کردم شاید نیاز باشد برخی از بازیکنان به صورت قرضی از تیم جدا شوند و همچنین لازم است یک مهاجم جدید به تیم اضافه شود.
سرمربی استقلال تاکید کرد: مدیرعامل باشگاه نیز در تلاش برای جذب یک مهاجم است و امیدوارم این مساله علنی شود تا علاوه بر لیگ برتر و جام حذفی، در لیگ قهرمانان نیز از مهاجم جدید بهره ببریم.
تیم فوتبال استقلال تهران، فردا (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران و از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه های کشور میزبان تیم دسته اولی ایران جوان بوشهر است.

نظرات بینندگان