arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۳۷۷
تعداد نظرات: ۳۴ نظر
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۶ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۰

واکنش کامران نجف‌زاده به "ساختگی بودن مصاحبه اش با نصرالله": این عکس را ببینید!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در پی درج مطلبی در وبلاگ شخصی حمید داوود آبادی در مورد ترفند بکار رفته در مصاحبه با سید حسن نصرالله، کامران نجف زاده، خبرنگاری که کنایه داوود آبادی متوجه او شده بود، به این اظهارات پاسخ داد و عکسی از مصاحبه اختصاصی خود با نصرالله را منتشر کرد. متقابلا داوود آبادی نیز مجددا جوابیه ای به وی داد.

به گزارش انتخاب؛ در پی درج مطلبی در وبلاگ شخصی حمید داوود آبادی در مورد ترفند بکار رفته در مصاحبه با سید حسن نصرالله، کامران نجف زاده، خبرنگاری که کنایه داوود آبادی متوجه او شده بود، به این اظهارات پاسخ داد و عکسی از مصاحبه اختصاصی خود با نصرالله را منتشر کرد. متقابلا داوود آبادی نیز مجددا جوابیه ای به وی داد.

متن این مباحثه به شرح ذیل است:


در مطلب "صرفا جهت اطلاع! خبرنگار یا مونتاژکار؟!" که چند روز پیش نوشتم و منتشر کردم، اشاره ای به مصاحبه مونتاژی خبرنگاری ایرانی با دبیرکل حزب الله لبنان حجت الاسلام "سیدحسن نصرالله" نمودم. دوست گرامی آقای "کامران نجف زاده" که ظاهرا از این متن ناراحت شده، در پی پاسخ برآمد. باوجودی که ایشان سعی دارند دفاعیه برحقش را بنده منتشر نکنم و خصوصی باشد، بنده فقط و فقط برای این که اگر حرف ایشان حق و درست است، حقی از وی ضایع نکرده باشم، نوشته های ایشان و خودم را به طور کامل منتشر می کنم تا شما عزیزان خود قضاوت کنید. باوجودی که می دانم از انتشار مطالب ناراحت خواهد شد، ولی لازم است این کار انجام شود تا اگر من دروغ نوشته ام، رو شود.
راستی یادم رفت به ایشان که الان در لیبی آزاد شده هستند، خسته نباشید و خداقوت بگویم.


نجف زاده:
"حاجی جان سلام. بنده گویا چند بار مورد محبت شما قرار گرفته ام. شما که استاد کار هستید بفرمایید عکسی که خدمتتان می فرستم هم مونتاژی است یا خیر ... اگر به جمع بندی رسیدید پاسخش را برایم بفرستید ... که حرف دارم. التماس دعا"


داودآبادی:
"بنام حضرت دوست. سلام
برخلاف قد کوتاهت، خیلی بزرگواری! حالا چرا جوش میاری؟
به خداوندی خدا قسم، حاضرم حتی مبلغی به امثال شما بدهم تا ایرادات کار و ضعف هایم را دربیاورید و جلوی جمع برجسته نمایید! می دانی چرا؟ چون معتقدم این گونه، دست و پای خودم را جمع می کنم، از لاف زدن می پرهیزم و تلاش می کنم تا آن ضعف ها را برطرف کنم که مطمئنا مردم هم متوجه خواهند شد.
اصلا بحث من با جنابعالی نیست.
مگر این دوتا خاطره آخری را نخواندی؟
مشکل من با روسا و سیاست گذاران صدا و سیماست.
چه بخواهید چه نخواهید، چون از دروغ و صحنه سازی کاذب متنفرم، به هرکه دروغ بسازد، دروغ بنویسد و درغ بگوید، می تازم. البته نمی خواهم جانماز آب بکشم! بدون شک من هم خصائص بد زیاد دارم ولی چون از ائمه معصومین (ع) نقل شده است که "همه گناهان را در یک اتاق ریخته و در آن را قفل کرده اند و دروغ کلید آن است." از دروغ متنفرم.
این را ببین:
رئیس صدا و سیما، کیست؟!
فیلتر شدن خاطرات جبهه
davodabadi.persianblog.ir/1389/1/
که به خاطر آن نه تنها آقای ضرغامی براساس آموزه های اسلامی از بنده تشکر نکرد که بزرگترین ضعف های سیستمش را نشانش داده ام، که برآشفت و با بغض و هراس، دستور فیلتر کردن وبلاگ بنده را داد تا کسی نفهمد چه می کند و چه بر سر فرهنگ مملکت می آورد!
حالا این را هم ببین تا متوجه شوی منظور من شخص نیست. هدف من مقابله با تحریف است و بس:
کلاهبرداری فرانسوی در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
davodabadi.persianblog.ir/1388/11/
برو آقاجان!
راه خودت را برو و هرآنچه را به صداقت خودت و آن ایمان داری عمل کن. برخلاف روسای صدا و سیما، مطمئن باش خدا هم یارت خواهد بود.
هر کجا هستی موفق باشی و سربلند


نجف زاده:
"استاد این عکس را ببینید. التماس دعا"
http://www.najafzadeh.ir/weblog/archives/post_81.php

 


داودآبادی:
"بنام حضرت دوست
سلام و خسته نباشی.
اول اینکه واقعا شما الان در لیبی جنگ زده هستید؟ یعنی آن کشور درهم وبرهمف اینقدر اینترنتش به راهه که جنابعالی میان اون همه اتفاق و خبر، این قدر راحتی که بنشینی پای اینترنت و به مطالب من پاسخ بدهی؟
دست مریزاد بابا!
دوما اینکه اگر در پست های تیرماه بنده ببینی، سفارت ایران در بیروت مصاحبه من با سفیرمان را تکذیب کرد. برو ببین من چیکار کردم؟ عکس خودم و سفیر را در حال مصاحبه در همان فضا و زمان گذاشتم.
عزیز دل! بنده به هیچ وجه قصد ضایع کردن شما بزرگوار را ندارم، ولی اگر تصویری از مصاحبه اختصاصی با سیدحسن نصرالله داری منتشر کن، من هم شجاعانه حرفم را پس می گیرم. از این عکس های یادگاری که خود من صد تا با سیدحسن دارم از سال 62 تا ... مطمئنم بعدها خودت از این درسهای امروزی که برخلاف دروس فرمالیته اساتید تلویزیونی بهت می دهم، متشکر و سپاسگذار خواهی شد."


نجف زاده:
"هر طور صلاح می دانید...
عکس من با آن پیراهن برای شما که باید گویا باشد.
آن روز هم حزب الله با دوربین خودشان گفتگو را ضبط کردند و متاسفانه توشات نگرفتند.
درباره اینترنت هم باید ببینید این همه خبرنگار که در لیبی هستند اخبارشان را پس چطور ارسال می کنند؟
ضمنا کامنت خصوصی یعنی منتشر نشود. اصول نانوشته اخلاق در رسانه را باید بار دیگر مرور کنیم .
نکته دیگر درباره تاثیرگذاری شماست با عقبه ای که دارید و اهمیتی که برای من داشت لااقل در باور خودتان بدانید من دروغ نگفتم و ترفندی در کار نبود.
ببخشید اگر ناراحتتان کردم .... یا علی
کوچک شما
کامران نجف زاده


نجف زاده:
"تصویری را که برایتان فرستادم چرا منتشر نمی کنید بزرگوار؟
http://www.najafzadeh.ir/weblog/archives/post_81.php
چطور کامنت های خصوصی را عمومی می کنید اما کامنت های عمومی مثل این را عمومی نمی فرمایید؟ استاد این عکس در پایان مصاحبه گرفته شده ... مصاحبه هم که در یوتیوب هست. قضاوت را به مخاطبانتان می سپارم.
یا علی مدد ...
درباره اینترنت هم فکر کنیم در قرن بیست و یکم این همه خبرنگار در لیبی چطور پس گزارش ها و تصاویرشان را ارسال می کنند؟! با کبوتر نامه بر؟!
خدا همه ما را عاقبت بخیر کند"


داودآبادی:
"سلام و خسته نباشی
کدام کامنت را تایید نکردم؟
آن که عکست در آن بود را که همان اول تایید کردم. آن را بر مطلب "بزدلانی کز هراس ابتر شدند" نوشتی. لطف کن برو و ببین."


نجف زاده:
"حق با شماست ... اماکاش عکس را بالای مطلب "بزدلانی کز هراس ابتر شدند" می گذاشتید تا ما درس رسانه ای بگیریم که از تکذیب اشتباهمان نهراسیم."


داودآبادی:
"چون خودت قضیه را کش دادی، من هم برحسب کنجکاوی که لازمه خبرنگاری (البته غیرحرفه ای اش از نوع بنده کارنابلد و آماتور) می پرسم. بزرگوار، لطفا صریح و راحت جواب این سوال بنده را بده: خداوکیلی، یعنی این طور که من نوشتم نبود؟ یعنی واقعا مصاحبه به شیوه عادی و رسمی و رو در رو و در یک زمان انجام شده؟ و تصویرهای شما در حال سوال کردن هم متعلق به همان صحنه و زمان با حضور سیدحسن نصرالله است و اصلا بعدا ضبط نشده؟
اگر این طور باشد، من همین جا از جنابعالی معذرت می خواهم و حلالیت می طلبم!
ولی اگر این گونه نبود چی؟


نجف زاده:
"ماجرا را که برایتان گفتم. حماقت است در قرن بیست و یکم کسی بخواهد مردمی که هوشمندتر از من و شما هستند را با ترفندهای عهد عتیق فریب بدهد ... که چه بشود؟
درباره اینکه کنایه زدید لیبی الان آزاد است و گل و بلبل است هم ما چه ادعایی داشتیم؟
به اندازه توانمان دویدیم و خطر کردیم ... هر لحظه خطر کردیم ... می دانی اینجا طرفدار این و آن که روی پیشانی اش ننوشته ... همین کار را سخت می کند ... می دانی نصف روز در اتاقی دربسته اسیر چند مزدور سرهنگ بودیم؟ می دانی یک شب تمام در راس الجدیر درست وسط دعوای مخالفان و موافقان جای سنگر گرفتن هم نداشتیم؟ مگر بنده ادعایی کردم که چنین آشفته مدام از ترفندهایی می گویید که اگر کسی شما را نشناسد می گوید خود استاد این کارها بوده اید و حالا همه را به کیش خود می پندارید.
تصاویر ما در میدان نیست؟ الجزیره و بی بی سی و سی ان ان و دیگران چرا به وقت حمله تک تیراندازهای قذافی با لباس و کلاه مخصوص اینطور سنگر گرفته بودند؟
چرا فرمانده انقلابیون نیم خیز فرار را بر قرار ترجیح می داد؟
حالا مگر چه اتفاق خاصی افتاده؟ گیرم ثابت کردید بچه های این نسل همه هالو پنجشنبه هایی هستند که به گرد شما هم نمی رسند ... بر شاخه نشسته بن می برید ... راستی مگرکسی مونوپل شما را زیر سوال برد؟ مگر ما گفتیم مرد روزهای سختیم؟ نه بزرگوار... ما آدم های عادی هستیم و سوپرمن نیستیم ... اما مطمئن باشید برای این سفر هم حقوق 4000دلاری که شما گفتید در کار نیست. که اگر بود هم در برابر آن هزینه هایی که می شود و بهتر از من می دانی حق بود.
....
باقی بقایتان و خدانگهدارتان و ممنون که حرف های مرا هم منتشر کردید.


داودآبادی:
سلام و اولش یک عذرخواهی.
بنده از این که نوشتم "لیبی آزاد شده" به هیچ وجه قصد جسارت و اهانت یا هر چیز دیگر که فکر کنی، نداشتم. به هیچ وجه هم نمی خواهم زحمات جنابعالی و گروه همراهت را در آن اوضاع و شرایط ضایع کنم که کاری است بس شنیع و ناحق.
راستی این "مونوپل" که نوشتی یعنی چه؟!

استغفرالله! کی خواسته بگوید "بچه های این نسل همه هالو پنجشنبه هایی هستند که به گرد شما هم نمی رسند" نه داداش. اتفاقا خود من یکی این روزها و بخصوص در جنگ 33 روزه لبنان و ... مثل وازده ها، خسته ها و راحتت کنم همچون بزدلان، نه توانستم بروم و چه بسا نخواستم بروم لبنان. حال بحث مالی یا هرچه که بود بماند. ولی به هیچ وجه شجاعت، جسارت و توانایی نسل امروز را زیر سوال نمی برم.
من از کسانی که با نسل امروزی ها بازی می کنند متنفرم. از آنان که برخی مسئولیت های سنگین را به جوانی تازه کار می دهند، گوشه ای به کمین می نشینند تا کار را خراب کنند تا داد و هوار راه بیندازند که "بفرمایید این هم نسل امروزی که کار را خراب کرد." و این از همان سال های 76 به بعد رایج شد. چرا که پا به سن گذاشته های امثال من، نمی خواستند به راحتی عرصه را به نسل جدید واگذارند.

پدر آمرزیده، تابستان 1374 در جنوب لبنان بودیم و درست وسط کاتیوشا باران حزب الله و شلیک مرگبار هلی کوپترهای آپاچی. بماند چه شد. می دانی یکی از بچه های جنوب لبنان چه گفت؟ گفت:
"حمید برای چی با دوربین راه افتادی اومدی وسط میدان جنگ؟ مثل بچه های واحد خبرتون باش. ما از این صحنه ها فیلم می گیریم و در بیروت فیلم را به آنها می دهیم که پخش کنند."
راست می گفت. فردا که رفتم واحد خبرمان در خیابان الحمرا، متوجه شدم که نماینده مان باوجود بودن 4 سال در لبنان، یک بار به جنوب نرفته است و راحت گفت:
"مگه دیوانه ام بروم جنوب؟ من وارد لبنان که بشوم همه حق و حقوق از جمله حق منطقه جنگی به من تعلق می گیرد. چه بروم جنوب و چه در بیروت امن و امان باشم."

آخرش نگفتی آن مصاحبه چگونه بود!
عیبی ندارد.
باز هم می گویم قصد جسارت نداشتم و مطمئنم زمانی از این نوشته هایم سپاسگذار خواهی شد.
خدا نگه دارتان

نجف زاده:
"شما بزرگوارید. ببخشید اگر جسارتی کردم. درباره گفتگو با سید حسن هم گفتم برایتان اما گویا باید تکرار کنم که تصویربردارهای حزب الله "تو شات" نگرفتند ... این را اگر شک کردید این بار که با سید گفتگو می کنید از ایشان بپرسید ...
زیاده جسارت است ...
راستی تسبیحشان را هم یادگاری دادند ... ممنون و شرمنده ..."

 

میترا لبافی دیگر خبرنگار واحد مرکزی خبر و همکار نجف زاده نیز در کامنتی برای داوود آبادی چنین اظهار نظر کرده بود:

قطعا پیدا کردن حرفهایی که همیشگی نیست . عادی نیست و مثل یادداشت اخیر شما و مطالب وبلاگتان می تواند خواننده جلب کند اما با منطق پشت کلامتان موافق نیستم . نکته ای که در خصوص شیردلان صداوسیما گفته اید و نمیدانم از کدام جلسه خصوصی و نیمه خصوصی شنیده اید یک بحث درون سازمانی بوده که شما برجسته سازی کرده اید . نکته ای که در خصوص تدوین گزارش سید حسن گفته اید هم نشانه ترس یا بزدلی نبوده نشانه محدودیتی بوده که از دفتر سید حسن نصرالله تحمیل شده و شما خبرنگار سیما باشید . دوست دارید کار متفاوتی هم انجام دهید . چه می کنید؟ خب از حداقل امکانات استفاده می کنید. درست مثل خودتان که از حداقل امکاناتتان که همین وبلاگ است استفاده کرده اید و درست و نادرست یا منطقی و غیر منطقی برای جلب مخاطب نهایت استفاده را کرده اید و از اطلاعات کمتان نهایت سود را جسته اید
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
شریف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۵
214
21
کامران نجف زاده یکی از صادقترین و ولایتمدارترین گزارشگران سیماست. سال 88 که یادتان هست که چگونه شجاعانه بر فتنه گران و عناصر ... سبز تاخت و دست آنها را پیش ملت رو کرد.انصاف هم خوب چیزی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۵
حق با شماست برادر ارزشی !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۵
جون ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
آره والله!!! همین نجف زاده بود که سال 88 هر شب جلو چشم مردم پوزه یکی از عوامل استکبارو به خاک می مالیید!! چرا تو کارش حرف می یاریید!! مگه ما چند تا خبر نگار مستقل!!!!!!!!!!!!!!! داریم ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۵
22
49
من كه نفهميدم ارزش خبري اين بحث شخصي چه بود يكي منو روشن كنه.نجف زاده درپي قهرمان شده فقط اينو ميدونم
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
نجف زاده قهرمان است نیاز به قهرمان شدن نداره.درضمن چرا ما ایرانیهاتحمل دیدن موفقیت یکدیگر رو نداریم.با اینکه از نجف زاده خوشم نمیاد ولی براش احترام قایلم.دنیای خبر مارو متحول کرد.
مهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۵
12
101
کامران نجف زاده میخواد بگه منم آره!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
اون یکیش هم همینطور.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
7
47
هیچ وقت یادم نمیره که همین کامران نجف زاده داشت از کسی که به جرم مواد مخدر داشت اعدام میشد در ثانیه های زندگی ان مرد نگون بخت با حالت طعنه گونه ومانند بازجو در خبر 20:30 می پرسید : حالا این دم آخری بگو این مواد رو برای چی میخواستی؟!! (با لحن تمسخر آمیز)الان که میدونی دارن کجا میبرنت!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Libya |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
لعنت خدا بر دروغگو.شما براي زدن يک نفر به هر فريبي چنگ مي زنيد.هرگزو هرگز چنين گزارشي از نجف زاده پخش نشد.انتخاب هم در انتخاب کامنت ها تقوا پيشه کند.
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
دروغ نگو عقده ای
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
3
12
این آقا دیگه کیه ؟ حمید داود آبادی؟؟؟!!!
پاسخ ها
نادیا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
این اقا یه ادم بدبخته که برای برجسته شدن اسم خودش توی اینترنت این بازی از بن غلط رو شروع کرده خدا از سر تقصیراتش بگذره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
23
5
واقعا چرا آقای داوودآّبادی مغرور به داشته های خودشان باشند و دیگران را زیر سوال ببرند؟ این از یک انسان انقلابی بعید است که بخواهد از جبهه انقلاب افراد را با اتهاماتی واهی بیرون کند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
منظورازانقلابي قذافي هستش ديگه مگه نه؟
بچه شمرون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
7
59
تعجم کامران نجف زاده نه عربی بلده نه انگلیسی نه فرانسوی چطوری که هی میفرستنش اینور اونور در فیلمی که از لیبی خود صدا سیما پخش کرد ایشون حتی بلد نبود به عربی با انقلابیون لیبی سلام و علیک کنه یا موقعی که تو فرانسه بود همینطور
6 ماه کلاس زبان انگلیسی رفتن انقدر سخته؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Libya |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
اونهايي که شش تا زبان بلدن بهتر از اين بابا کار کردند؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
فکر کردن برای تولید دروغهای بزرگ فرصتی برای کلاس زبان نمی گذارد!
حمیدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
من هم به دیدگاه و عقاید نجف زاده چندان اعتقاد ندارم اما مدل حرف زدن شما بسیار بسیار ناخوشایند است. اولا که ایشان را از مدتها قبل(مثل اکثر خبرنگاران صداوسیما)به کلاس زبان کشور هدف فرستاده اند. مثلا ایشان الان زبان محاوره فرانسه را آموخته است. ثانیا اینکه الان بحث زبان دان بودن این شخص نیست که شما داری عقده ات را سر آن در می آوری. خداوکیلی مملکت ما پر از آدمهایی است که با کسانی که مثل آنها فکر نمی کنند خارج از دایره انصاف برخورد می کنند. خواهشا به حرف من بیندیش برادر بزرگوار شمرونی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۸
What are saying?
ناشناس
| United States |
۰۵:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
حتی اگر همه زبان های دنیا را هم بلد باشد چون در کارش صداقت ندارد گزارشاتش به هیچ نمی ارزد
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
مهم کارشه که بین خبرنگارهها تکه خداییش این همه خبرنگار خارج از کشور ازشون گزارش هر چند وقت یک بار می بینیم شاهسوند خبرنگاره بلژیک زبان بلده اصلا چیزی ازش می بینیم؟یا قالیباف رفتش هند اینقدر گزارش نداد سر یک سال هم تحمل نکرد برگشت حالا اگه اروپا بود دو دستی می چسبید ول نمی کرد زبانش هم خوبه.به زبان نیست به عمله.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
2
13
نجف زاده باباتودیگه کی هستی
جمالي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
2
3
فعلا كه آقاي نجف زاده به عينك بعضي ها خوب آمئه. ترس از آنروز كه عينك آقايان خاك الود شود و ايشان از چشم بيفتد. جايي مي اندازندش كه عرب ني انداخت.
پاسخ ها
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
به نسبت کاری که بلده اقایون هیچ کاری براش نکردند.انصافا خبر ایران رو نجف زاده متحول کرد.
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
4
0
استین سمت راست که با سید دست داده با رنگ پیراهن فردی که پشتش به ماست متفاوت است و در چهره سید هم هیچ گونه جای لبخند نیست
پاسخ ها
پیمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
بابا توهم دنبال ایراده بنی اسراییلی نگرد
حسین . محمد رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
3
5
داوود آبادی با این حرفها هرگز نمیتونی نجف زاده را تخریب کنی
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
4
4
این کامران نجف زاده که مشخصا مشخصه عیارش چیه؟ حتی اگر هم به قولی مرد عمل سخت باشه پشیزی نمی ارزه! در دادگاه مردم روسیاهه
پاسخ ها
حمزه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
از طرف مردم حرف نزن از کی تا حالا شما شدی کل مردم بهتره چشمات رو روی حقایق نبندی یه نظرسنجی نشون می ده مردم نظرشون چیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
0
3
آقای داوود آبادی من یه دهاتی از بچه های متولد اوایل دهه 40 هستم یکی دوبار بر حسب اتفاق با بچه های محمد رسول الله رفتم جبهه همان اوایل جنگ / وبلاگی که گفتین فیلتر شده بود و از شماست رو خوندم از اینکه دیگران و یا جنابعالی میتونین از اون خاطرات حرف بزنین یا بهشون فکر کنین خیلی تعجب کردم راستش خودم این توانایی رو ندارم اگه راجع به اتفاقات حرف بزنم یا بنویسم کلا واسه کار و زندگی کپ میکنم می افتم تو خونه و افسردگی بیخ گلومو میگیره همیشه از اونایی که به این راحتی از خاطرات جبهه حرف میزنن تعجب میکنم که چطور این زجر و شکنجه رو تحمل میکنن / از اونایی که واسه پول خاطرات خیالی مینویسن یا خاطرات دیگرونو قلمی میکنن حرف نمیزنم از جبهه رفته ها و عملیات دیده هایی مثل شما حرف میزنم به نظرم بهتره اون خاطرات بمونه واسه قیامت تا گفته بشه همیشه سعی میکردم روی شهدا رو با یه تکه پارچه یا برزنتی چادری یا چپیه ای بپوشونم حالا در مورد خاطراتشون همین فکر رو میکنم /
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
4
4
خوب که چی مصاحبه کردی که کردی .این خبر مهممی است؟ حتما نجف زاده شبها خوابش نمیبرد . چون مصاحبه کرده.عجب اتفاق مهمی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
0
6
باید بیشتر به خدا فکر کنیم!
م.زندي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
0
0
هردوخوبيد اماتنهافرق داوودآبادي(تودنيا) اينه كه كسي مثل ضرغامي حمايتش نمي كنه.
نظرات بینندگان