arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۳۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۹ - ۲۶ آذر ۱۳۹۶

راهکاری برای ندیدن پست‌های آزاردهنده در فیس‌بوک

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فیس‌بوک در قابلیتی جدید موسوم به " Snooze "، از این پس به کاربرانش اجازه خواهد داد که دوستان خود را در این شبکه اجتماعی بر روی حالت سکوت قرار دهند.

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت تایم، ممکن است شما هم جزو آن دسته از کاربرانی باشید که از مشاهده تصاویر تکراری و خسته کننده گربه عموی خود و یا عکس‌های سفر دوستتان به ژاپن خسته شده باشید و مجبورید به منظور جلوگیری از آزرده خاطر شدن آنها، همچنان با آنها در شبکه های اجتماعی دوست مانده و نتوانید آنها را آنفالو کنید.

شبکه اجتماعی فیس بوک بدین منظور از این پس به کاربران خود این امکان را می دهد تا آن دسته از دوستانی که تعداد زیادی پست های نامربوط منتشر می کنند و کاربران و دوستانشان را آزار می دهند، بدون نیاز به آنفالو کردن و ایجاد ناراحتی میان دوستان و آشنایان، براحتی این افراد را در حالت سکوت قرار دهند و یا به عبارتی دیگر ، آنها را mute کنند.

نکته جالب اینجاست که این افراد هرگز متوجه نخواهند شد که شما آنها را در این حالت قرار داده و پست های آنها را mute یا به اصطلاح خود فیس بوک Snooze کرده و دیگر به مشاهده پست های زیاد، تکراری و یا آزاردهنده آنها نخواهید نشست. بنابراین خیالتان راحت باشد که هیچ گونه ناراحتی و آزردگی میان شما و دوستان و آشنایان تان در فیس بوک پیش نخواهد آمد.

این گزینه به مدت 30 روز به شما اجازه آنفالو کردن موقتی افراد یا گروه‌ها در فیس بوک‌تان را می دهد و این بدان معناست که پس از اتمام موعد مقرر 30 روزه، فیس بوک به شما در قالب یک نوتیفیکیشن یا اعلان خبر می دهد که در صورت لزوم، دوباره آن فرد یا گروه را در حالت سکوت یا mute قرار دهید.

بدین ترتیب می توان گفت که شبکه اجتماعی فیس بوک بدون نیاز به آنفالو یا بلاک کردن دوستان در این شبکه اجتماعی، به کاربران خود این امکان را می دهد تا پست های آزاردهنده دوستان خود را به اجبار مشاهده نکنند و با بهره مندی از قابلیت جدید فیس بوک، تنها به مشاهده تصاویر و پست های مورد علاقه خود بپردازند.

راهکاری برای ندیدن پست‌های آزاردهنده در فیس‌بوک

برچسب ها: فیسبوک
نظرات بینندگان