arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۳۸۳
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۲۲ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۰

صبا مس را برد ، فولاد - شهرداری مساوی شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 تیم فوتبال فولاد خوزستان در مقابل شهرداری تبریز به تساوی دست یافت.

از هفته هفتم مسابقات فوتبال باشگاههای برترکشور(جام خلیج فارس)تیمهای فولاد خوزستان و شهرداری تبریز،امشب در ورزشگاه تختی اهواز مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که در پایان به تساوی بدون گل رضایت دادند. غلامرضا جباری به همراه داود رفعتی و محمدرضا غنو این بازی را قضاوت کردند. در این دیدار مهرداد جماعتی از تیم فولاد خوزستان وکمال کامیابی نیا،رسول پیرزاده و نبی الله باقری ها از تیم شهرداری تبریز کارت زرد دریافت کردند.

آندره رینالدو دسوزا بازیکن تیم فولاد خوزستان،با دریافت 2 کارت زرد از بازی اخراج شد. بختیار رحمانی بازیکن تیم فولاد خوزستان،در دقیقه 31 ،یک ضربه پنالتی را به هدر داد.

تیم فولاد خوزستان با کسب این نتیجه 9 امتیازی شد و امتیازات تیم شهرداری تبریز نیز به عدد هفت رسید.

در دیگر دیدار هم ، تیم مس سرچشمه درهفته هفتم از رقابت های لیگ برتر فوتبال عصرجمعه مغلوب تیم صبای قم شد.
 
به گزارش ایرنا؛ این دیدار که در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میهمان پایان یافت.

در این دیدار حسین حجازی پور دردقیقه 46 برای تیم صبای قم گلزنی کرد.همچنین علی مولایی و وحید علی آبادی در دقیقه 30 و 85 این دیدار از تیم مس سرچشمه با دریافت کارت زرد از سوی داور میدان جریمه شدند.

نناد برنویچ بازیکن تیم مس سرچشمه نیز در دقیقه 82 این دیداریک ضربه پنالتی را از دست داد تا نتیجه به سود شاگردان ویسی ادامه داشته باشد.

آندره زوراک بازیکن تیم مس سرچشمه به شدت از ناحیه سر مصدوم شد و از زمین مسابقه بیرون رفت.

همچنین عبدالله ویسی سرمربی تیم صبای قم و محمد حسینی نسب مربی تیم مس سرچشمه به دلیل اعتراض به تصمیمات داوری از سوی داور میدان اخراج شدند و نیمکت دو تیم را ترک کردند.

رضا کرمانشاهی با کمک سعید زارع و مهدی عالیقدر این دیدار را قضاوت کرد و سید مهدی سیدعلی و محمدرضا فلاح نیز به عنوان داور چهارم و ناظر داوری در این دیدار حضور داشتند.

تیم مس سرچشمه همچنان چهار امتیازی است و در ادامه این رقابت ها سوم مهرماه سال جاری میهمان تیم ذوب آهن اصفهان خواهد بود.

نظرات بینندگان