arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۳۸۵
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۲۲ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۰

برای به دست آوردن کرسی‌های مجلس چه پول‌هایی هزینه کنند

محمد تقی رهبر نماینده و امام جمعه موقت اصفهان گفت: مردم به ما می‌گویند پس شما نمایندگان و مسئولان برای ما چه کردید که این صحبت‌های مردم من را به عنوان یکی از نمایندگان آنها خجالت زده می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 آینده نوشت:


محمد تقی رهبر نماینده و امام جمعه موقت اصفهان گفت: مردم به ما می‌گویند پس شما نمایندگان و مسئولان برای ما چه کردید که این صحبت‌های مردم من را به عنوان یکی از نمایندگان آنها خجالت زده می‌کند.

اهم اظهارات وی در نماز جمعه این هفته شهر اصفهان بدین قرار است:

- شب گذشته در بازدیدی از زندان اصفهان دلم به حال جوانانی که به دلیل ارتکاب جرائمی همچون سرقت و اعتیاد و حمل مواد مخدر به زندان افتاده‌اند، سوخت. زندان برای اصلاح افراد است.اما زندان اصفهان فضایی برای اسکان زندانیان ندارد به همین دلیل میزان اصلاح شدن افراد نیز به مراتب پایین می‌آید.

- زمانی که می‌خواهیم چند ریالی بابت خسارت به کشاورزان بدهیم آنها را نیمه جان می‌کنیم. برای پرداخت وام با مردم به گونه‌ای برخورد می‌شود، که آن‌ها به ما می‌گویند پس شما نمایندگان و مسئولان برای ما چه کردید؟ از بس گفتیم و ترتیب اثر داده نشد، خسته شدیم که این صحبت‌های مردم من را به عنوان یکی از نمایندگان آنها خجالت زده می‌کند.

- {با اشاره به مسئله اختلاس 3هزار میلیارد تومانی} معلوم نیست برای به دست آوردن کرسی‌های مجلس در انتخابات پیش رو قصد دارند، چه پول‌هایی را هزینه کنند. در حالی که پول‌های بسیاری برای برگزاری جشن‌های کیش و سفرهای خارجی در سراسر کشور خرج می‌شود و برخی کاندیداهای انتخاباتی هزینه‌های میلیاردی برای پیروزی در انتخابات صرف می‌کنند، آن وقت فرزندان آسیب دیده انقلاب از نگاه مسئولان، مردم و خیران دور افتاده‌اند و کسی به آنها توجه نمی‌کند. سوال ما از مسئولان این است که مسئله مبارزه با فساد اقتصادی کجا رفت و نتیجه جهاد اقتصادی به کجا رسید؟

- من نمی‌گویم دست چه کسانی در این کار بوده چون نمی‌دانم و پیش داوری نیز نمی‌کنم اما به طور یقین به محض روشن شدن موضع ابعاد آن را برای مردم علنی می‌کنیم.

‌- رهبر معظم انقلاب فرمودهاند که دفاع فرهنگی از دفاع نظامی برای ما مهمتر است، ‌ولی متأسفانه 23 سال است که در مسائل فرهنگی تنها به نظاره نشستهایم، ‌چقدر درباره حجاب و عفاف حرف زدیم، با همه همین حرفها در همین مسجد امام اصفهان با وضعیت حجاب زننده تا پای منبر میآیند و برخیها می‌گویند اینها برای پول و اقتصاد کشور خوب است، 70 سال نمیخواهیم این‌ها مسجد را ببینند، ‌در کشورهای غربی هم اگر کسی بخواهد از کلیسا بازدید کند حرمت قائل میشوند و پوششی را روی سر خود میاندازند.

- برخیها میگویند کار فرهنگی میکنند و کار فرهنگی تنها با شعار و حرف نیست و اسلام حد، ‌شلاق و حتی اعدام هم دارد و دلیلی ندارد تساهل به خرج دهیم. از همه جا راحتتر برای انجام کار فرهنگی دانشگاهها است و چطور مسئولان ما که برای برخی دانشجویان تا 100 میلیون تومان هزینه میکنند نمیتوانند به او بگویند که لباس چسبان نپوشد؟
نظرات بینندگان