arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۳۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۲۲ - ۲۶ آذر ۱۳۹۶
رئیس کمیته‌ی کسب و کارهای الکترونیکی مجلس:

عملکرد مطلوب ماه‌های اخیر وزارت ارتباطات، نمونه‌ای موفق از اعتماد به جوانان در عرصه‌های مدیریتی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نایب رئیس کمیسیون شورا ها و امور داخلی مجلس، تاکید کرد: مجموعه‌ی فعالیت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ماه های اخیر را می توان نمونه ای موفق از اعتماد به جوانان کشور در عرصه های مدیریتی دانست.

به گزارش سیتنا، پروانه مافی، رئیس کمیته‌ی کسب و کارهای الکترونیکی مجلس شورای اسلامی در پِی انتصاب معاونین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در یادداشتی به موارد ذیل اشاره کرد:

- بی تردید ارتباطات و فناوری اطلاعات را می توان حوزه‌ی پیشگام و پرچمدار آینده‌ی کشور دانست که ساحت های حیات جمعی چون اجتماع، اقتصاد و حتی سیاست را تحت تأثیر قرار خواهد داد. از این رو، عملکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمان حاضر را باید زیربنایی برای آینده‌ی کشور تلقی کرد. آینده ای که دستیابیِ مطلوب به آن، امروز در گِرو تدبیر و مدیریت وزیری جوان، با انگیزه و فعّال است.

- مجموعه‌ی فعالیت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ماه های اخیر را می توان نمونه ای موفق از اعتماد به جوانان کشور در عرصه های مدیریتی دانست. به اجرا درآوردن طرح ریجستری تلفن های همراه پس از بارها تعویق، پیگیری مؤثرِ مطالبات مردم از طریق به کارگیریِ دیپلماسی شفاف با استفاده از شبکه های پیام رسان و همچنین انتخاب شایسته‌ی معاونین و مدیران مجرّب و متخصص در حوزه‌ی وزارتی، گواهی بر این مدعاست.

- اینجانب ضمن تشکر از وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات در انتصاب آقای مهندس نصرالله جهانگرد به معاونت فناوری و نوآوری و آقای دکتر مرتضی براری به معاونت وزارت و ریاست سازمان فضایی ایران و تبریک به ایشان، برای این عزیزان در انجام مطلوبِ مسئولیت های محولّه در آرزوی توفیق دارم.

نظرات بینندگان