arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۳۹۵۵
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۳ - ۲۷ آذر ۱۳۹۶

رییس فدراسیون سه گانه: در این سال‌ها حمال انقلاب بوده‌ام/ بی‌اخلاقی‌های زیادی قبل انتخابات شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس فدراسیون سه گانه از جذب مربی خارجی برای این رشته و تلاش برای حضور در بازی‌های آسیایی 2018 خبر داد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، محمدعلی صبور پس از انتخاب شدن به عنوان رییس فدراسیون سه گانه، بیان‌ کرد: افتخار می‌کنم که در طی این سال‌ها حمال انقلاب بوده‌ام! من پشیزی برای پست و مقام ارزش قائل نمی‌شوم، اما این را فرصتی دیدم تا خدمت کنم. با این حال قبل از انتخابات بی اخلاقی‌های زیادی در فضای مجازی صورت گرفت که شخصیتم این اجازه را نداد تا پاسخ این بی اخلاقی‌ها را بدهم.

او ادامه‌ داد: رقابت در داخل مجمع سالم بود. البته ریاکاری‌هایی هم وجود داشت. بقیه کاندیداها نیز بیایند و کمک کنند.

صبور در مورد حضور سه گانه در بازی‌های آسیایی جاکارتا، خاطر نشان کرد: متاسفانه قبلا ظلم‌های زیادی به سه گانه شد. با وجود این که گردان آدم به دوره‌های قبل بازی‌های آسیایی اعزام کردند و در همان ابتدا نیز شکست خوردند، اما سه گانه را اعزام نکردند. اکنون با توجه به تحولی که در وزارت ورزش و جوانان به وجود آمده است و رایزنی‌هایی که داریم انجام می‌دهیم تلاش می‌کنیم در بازی‌های آسیایی جاکارتا حضور داشته باشیم و دو سهمیه هم داریم.

او در پاسخ به این پرسش که برای سه گانه مربی خارجی خواهد آورد یا خیر، تصریح کرد: برای اولین بار وزارت ورزش و جوانان با آوردن مربی خارجی برای سه گانه موافقت کرده است. قبلا وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک موافقت نمی‌کردند. یک مربی از فدراسیون جهانی برای برگزاری دوره به ایران آمد که با او صحبت کردیم و قرار است که هفته‌ آینده نتیجه‌ را اعلام کنند. همچنین تیم‌ ‌ملی را برای برگزاری یک اردو و حضور در سه مسابقه تانزانیا، مراکش و مصر به آفریقای جنوبی اعزام خواهیم کرد. این مربی قول داده است که برای ما مدال آسیایی و سهمیه المپیک بگیرد.

رییس فدراسیون سه گانه در مورد استفاده از شیرین گرامی، بانوی سه گانه کار ساکن انگلیس، گفت‌: او ارتباط خوبی با فدراسیون دارد و تمام مسابقات را با مجوز ما شرکت می‌کند. با او صحبت کرده‌ام و اگر بشود در بازی‌های آسیایی 2018 از این ورزشکار استفاده خواهیم کرد.

نظرات بینندگان