arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۴۰۰۱
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۶ - ۲۷ آذر ۱۳۹۶

واکنش وزیر کشاورزی به ویدئوی برنجکار گیلانی: خدا نیامرزد حجتی را اگر شائبه توهین را در سر بپروراند

وزیر جهادکشاورزی با انتشار پیامی درباره حواشی ایجاد شده بابت انتشار یک فیلم در فضای مجازی، «از این که شائبه توهین به بندگان خدا حتی به ذهنش خطور کرده باشد، به خداوند متعال پناه برد»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

واکنش وزیر کشاورزی به ویدئوی برنجکار گیلانی: خدا نیامرزد حجتی را اگر شائبه توهین را در سر بپروراند

وزیر جهادکشاورزی با انتشار پیامی درباره حواشی ایجاد شده بابت انتشار یک فیلم در فضای مجازی، «از این که شائبه توهین به بندگان خدا حتی به ذهنش خطور کرده باشد، به خداوند متعال پناه برد».

محمود حجتی در پیامی که روز دوشنبه منتشر شد، اعلام کرد: «خدا نیامرزد حجتی را اگر خدای نکرده شائبه توهین به بندگان خدا را در سر خود بپروراند؛ چه رسد به کشاورز دلسوخته و زحمت کشی که تلاش می کند افت قیمت حاصل تلاش سالانه محصولش (برنج) را به گوش مسئولین برساند».

در پی بازدید وزیر جهادکشاورزی از کارخانه شالیکوبی یک مجتمع صنایع غذایی در لنگرود، برخی با تقطیع تصاویر و انتشار گزینشی آن، قصد تخریب دولت دوازدهم را داشتند.

این کارخانه شالیکوبی که در زمینه تولید سبوس برنج فعال است، چندی پیش محصولات خود را برای وزیر جهادکشاورزی ارسال کرد که نتیجه آن بازدید حجتی از این کارخانه بود.

نگاهی به تصویر کامل این بازدید نشان می دهد که در جریان بازدید حجتی از این کارخانه که جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، دست اندرکاران درباره خواص سبوس برنج و اینکه این محصول از ویتامین «ب» بوده و برای آرامش اعصاب و کاهش دهنده قند خون مفید است، به وزیر توضیحاتی ارایه کرده اند.

پس از آن یک شالیکار اهل گیلان با گلایه از واردات بی رویه و افت قیمت برنج خواستار ممنوعیت واردات آن شد که وزیر جهادکشاورزی با هدف ترویج مصرف دارویی سبوس و آرام کردن کشاورز برنجکار، پیشنهاد به مصرف سبوس خوراکی دارویی کرد.

با این حال برخی رسانه ها با هدف حاشیه سازی برای دولت اقدام به تقطیع فیلم و انتشار گزیده ای از آن کردند تا چنین به نظر برسد که وزیر جهادکشاورزی زحمات کشاورزان و دلمشغولی های آنها را نادیده گرفته است.

سبوس برنج از محصولات جانبی صنعت تولید برنج در ایران به شمار می رود که مصرف دارویی و خوراکی دارد.

نظرات بینندگان