arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۴۰۹۸
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۱ - ۲۸ آذر ۱۳۹۶

جدیدی: توقع داشتم سازمان بازرسی انتخابات کشتی را لغو می‌کرد

کاندیدای انتخابات فدراسیون کشتی پس از انصرف از انتخابات این فدراسیون گفت: خادم چون می دانست انتخاب می شود ۷ دقیقه از ۱۰ دقیقه وقتش را به من داد تا صحبت کنم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جدیدی: توقع داشتم سازمان بازرسی انتخابات کشتی را لغو می‌کرد

کاندیدای انتخابات فدراسیون کشتی پس از انصرف از انتخابات این فدراسیون گفت: خادم چون می دانست انتخاب می شود ۷ دقیقه از ۱۰ دقیقه وقتش را به من داد تا صحبت کنم.

به گزارش ایسنا، عباس جدیدی پس از ترک مجمع انتخاباتی کشتی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: با توجه به این که خودم از ترک جلسه ناراحت شدم و متاسفم این جمع باصفا و مهم را ترک کردم. همه ما باید در مدار قانون حرکت کنیم. متاسفانه مشکلی که دامن مجامع انتخاباتی را گرفته بحث دوشغله و بازنشسته هاست و خیلی از جوانان تحصیلکرده فرصت های شغلی را از دست می دهند و برخی از پنج شش جا حقوق می گیرند و این ظلم به جوانان است.

وی افزود: در تبصره ۱ ماده ۱۵ اساسنامه فدراسیون های ورزشی می گوید هیئت‌های ورزشی تابع قانون فدراسیون هاست پس ریاست هیئت هم شعل است. منصفانه در این مجمع قرب به اتفاق اعضا دوشغله و بازنشسته هستند. به خاطر غیرقانونی این مجمع من تصمیم به ترک جلسه گرفتم. امیدوارم بی قانونی باعث نشود امید از جامعه رخت بربندد. فرصت صحبت خیلی کم بود اگر میخواستم برنامه هایم را بگویم ۴۰ دقیقه حداقل وقت میخواست. امیدوارم فدراسیون‌ سوالات من را پاسخ دهد. نکته اصلی بحث های من لزوم قانون مداری در انتخابات فدراسیون‌هاست و این معضل قانون گریزی دهن کجی به مردم است. همه باید به قانون پایبند باشیم و مر قانون رعایت شود.

وی افزود: انتظار داشتم بازرسی کل کشور با وجودی که این تخلف را می‌دانستند این انتخابات را لغو می‌کرد. چون کار به دیوان عدالت اداری کشیده می‌شود و این برای ورزش خوب نیست امیدوارم این موضوع از سوی مراجع قانونی پیگیری شود و باید یک جایی جلوی آن گرفته شود. من با وزیر بارها جلسه داشتم. او این بحث را می کردند که در این فرایند ۱۰ یا ۱۵ هزار نفر حضور دارند و موجی در جامعه ایجاد می شود اما من گفتم مردم توقع قانون مداری دارند.

جدیدی درباره اینکه خادم وقت خود را به او داد، گفت: این موضوع بدیع نیست و همیشه اتفاق می‌افتد اما چون می دانند انتخابات یک طرفه است از این دست و دلبازی‌ها می‌کنند.

نظرات بینندگان