arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۲ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۰

نکونام: به بازی بارسلونا نمی‌رسم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جواد نکونام به بازی اوساسونا – بارسلونا نمی‌رسد.
به گزارش خبرآنلاین؛ جواد نکونام در مورد بازی فردا شب اوساسونا با بارسلونا می‌گوید: «به این بازی نمی‌رسم. مصدومیتم هنوز بهبود نیافته. فعلا دور زمین می‌دوم، فیزیوتراپی می‌کنم و تازه کار با توپ در کنار زمین را آغاز کرده‌ام. فردا شب نیستم و امیدوارم تیم نتیجه بگیرد، هرچند که می‌دانم بازی سختی داریم.» نکونام ادامه می‌دهد: «در این مسابقه گلر و دفاع وسطمان هم غایب هستند.»
کاپیتان تیم ملی ایران در مورد بازی آینده اوساسونا و این‌که آیا به این مسابقه می‌رسد یا نه می‌گوید: «سه شنبه با سویا در خانه خودمان بازی داریم. این مسابقه برایمان مهم است و باید نتیجه بگیریم. باید از بازی خانگی استفاده کنیم ولی معلوم نیست به این مسابقه برسم یا نه. بستگی به شرایط درمانی‌ام دارد که آیا می‌توانم در تمرینات گروهی شرکت کنم یا نه.»
نکونام در مورد مسابقه هفته آینده تیمش با اسپورتینگ گیخون و برد اوساسونا مقابل این تیم می‌گوید: «تیم ما مستحق برد بود و بچه‌ها می‌توانستند بیشتر گل بزنند. تیم ما خوب بازی کرد.» نکونام در مورد این‌که در غیابش چه بازیکنی به جای او در ترکیب اوساسونا بود می‌گوید: «مربی تیم در سیستم 4-4-2 یکی از دفاع وسط ها را به عنوان هافبک دفاعی به جای من به بازی فرستاد.»
نظرات بینندگان