arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۲ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۰

مظلومی:بدون مجیدی هم داربی را می‌بردیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 فارس نوشت:

سرمربی استقلال گفت: امیدوارم برد مقابل پرسپولیس درنهایت به قهرمانی در لیگ برتر ختم شود.
پرویز مظلومی پس از برتری دو بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: بازی خوبی را انجام دادیم، خوشحالم با انجام بازی خوب و برتر به این نتیجه رسیدیم. من پیش از بازی با قاطعیت گفته بودم در این بازی پیروز می‌شویم چرا که به بازیکنان خودم شناخت داشتم و این حرف را زدم که بعد از بازی با تراکتورسازی به بازیکنان روحیه بدهم.

وی افزود: در این بازی برنامه‌هایمان به خوبی اجرا شد، شاید اگر یک مقدار دقت می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

سرمربی استقلال گفت: یکی از بهترین دربی‌ها را شاهد بودیم، پرسپولیس واقعا خوب بازی کرد. هر دو تیم سرعتی و هجومی بازی کردند.

مظلومی عنوان کرد: در هر صورت ما راه طولانی در پیش داریم. امیدوارم این راه سرانجام به قهرمانی در لیگ برتر ختم شود.

وی در مورد اینکه در دربی هت‌تریک کرد، اظهار داشت: در هر صورت دربی شرایط خاص خود رادارد. شرایط روحی و روانی در این بازی بسیار تاثیر گذار است. در یک هفته گذشته با بازیکنان در مورد پیروزی در این بازی صحبت کرده بودم. برخی می‌گفتند با این صحبت‌ها مظلومی به بازیکنان استرس وارد می‌کند اما خوشبختانه این طور نشد.
وی در مورد سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا بدون مجیدی هم این بازی رامی‌بردید، عنوان کرد: بله. شما شاهد بودید که در نیمه دوم فرهاد مجیدی را از زمین بیرون کشیدیم و پس از آن به گل دوم دست یافتیم. و نشان دادیم که اگر بازیکنان کلیدی هم بیرون باشند می‌توانیم خوب بازی کنیم. شرایط ما در این بازی مانند شرایط دیدار با فولاد بود. چرا که همه بازیکنان را در اختیار داشتیم.
سرمربی استقلال در پاسخ به سؤال دیگری در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها می‌گفتند اگر آنها پنالتی را گل می‌کردند، می‌توانستند نتیجه بهتری بگیرند، گفت: اصلا این طور نیست. چرا که اگر شوت جباری که به تیر دروازه برخورد کرد، به گل تبدیل می‌شد، و یا حتی ضربه میداودی وارد دروازه می‌شد ما هم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. این شکلی از بازی بود آنها هم موقعیت داشتند و ما هم گل‌های زیادی را نزدیم.
مظلومی گفت: پرسپولیسی‌ها در این بازی با توپ‌های هوایی می‌خواستند هافبک‌های ما را از بازی خارج کنند؛ اما راه نفوذ آنها را بستیم. این شکست چیزی از ارزش‌های آنها کم نمی‌کند و با شناختی که از استیلی دارم او مربی باهوشی است و در آینده جبران خواهد کرد.
وی در مورد عملکرد داوری اظهار داشت: در مورد داوری صحبت نمی‌کنم ترکی کار خود را انجام داد و به آنها خسته‌نباشید می‌گویم. افتخار ما این است که دیگر داور خارجی نمی‌‌آوریم، گل‌های ما هیچ مشکلی نداشت و بر روی صحنه پنالتی پرسپولیس‌ هم شاید حرفی باشد اما صحبتی نمی‌کنم.
مظلومی در پاسخ به سؤال در مورد اینکه چرا ولید علی در این دیدار بازی نکرد،‌گفت: ولید علی بازیکن خوبی است اما او 18 روز در کنار تیم نبود. و این درست نیست که بازیکنی که مدت زمان زیادی با ما نبوده در این بازی حساس بازی کند.
وی افزود: در تیم ما گذشت وجود دارد و امروز شاهد بودید که آرش برهانی در صحنه‌ای که می‌توانست خودش گل بزند به مجتبی جباری پاس داد.
سرمربی استقلال در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا می‌توانستید پرسپولیس را 6 تایی کنید یا خیر گفت: نه. ما می‌توانستیم گل‌های زیادی به این تیم بزنیم اما قضیه 6 تایی به تاریخ پیوسته است. در بازی هر توپی به گل نمی‌رود. در هر صورت برد، برد است و من راضی هستم.
مظلومی در مورد کنترل علی کریمی در بازی اظهار داشت: در این بازی تک تک بازیکنان حریف را زیر نظر داشتیم. کریمی بازیکن بسیار بزرگی است. او هر جا می‌رفت بازیکن ما وی را کنترل می‌کرد و دیگر احتیاج نبود یک نفر را برای کنترل او در نظر بگیریم. البته اگر دقت می‌کردیم این بازیکن می‌توانست دردسرساز شود.
سرمربی استقلال در مورد حریفان این تیم گفت: سپاهان، ذوب‌آهن، تراکتورسازی،رقیبان ما هستند. اینها تیم‌هایی هستند که عملکرد خوبی را از خود نشان داده‌اند. تراکتور هم با هواداران پرشورش مسیر خوبی را طی می‌کند. البته نباید از صبا هم که در حال حاضر 16 امتیاز جمع کرده غافل شویم و این تیم را دست کم بگیریم.
نظرات بینندگان